Morvik Legekontor

Slettevikveien 1 5124 Morvik

Siste vurderinger av behandlere ved Morvik Legekontor

En glimrende lege.

Lege: Aina Gundersen Langørgen Skrevet

Hun er grundig og har et meget behagelig vesen. Er rask til å henvise til spesialister om hun stusser på noe, og er meget lydhør for nye medisiner og ny forskning. En lege jeg ikke vil miste.

Dyktig og seriøs

Lege: John Agnar Kvamme Skrevet

Jeg har aldri byttet fastlege etter denne ordningen tredde i kraft. Jeg er meget godt fornøyd med Kvamme. Jeg har psykiske lidelser og han har alltid stilt opp når jeg har hatt behov for hjelp.

Så en stødig og dyktig lege for min del.

Helt fantastisk

Lege: Kathy Ainul Mashrooka Møen Skrevet

Jeg har nå hatt hun som lege i 2 år og hun er helt fantastisk! Hun er den første legen som virkelig tar seg tid til deg, lytter å kommer med veiledning. Hun er kjempe omsorgsfull å ser virkelig deg som menneske.
Jeg har byttet lege en god del i forhold til flytting, men nå kommer jeg ikke til å bytte lege. :-) hun har ikke så mange pasienter, så kort ventetid og du får som oftest time samme dag :-)

Minuset er på legekontoret der hun jobber. De som er i luken å svarer på tlf, er ikke alltid like hyggelige. :P

Svært fornøyd

Lege: Kathy Ainul Mashrooka Møen Skrevet

Varm og omsorgsfull lege. Jeg blir alltid tatt på alvor og hun er en tålmodig lytter. Håper jeg kan ha henne som fastlege i lang tid fremover. Anbefales på det sterkeste!

Veldig fornøyd

Lege: Ørnulf Friberg Skrevet

Meget fornøyd med Ørnulf, han er grundig og sjekker med andre hvis han er usikker, sender deg til spesialist hvis han ikke kan løse problemet selv. Min familie har stor tillit til han.