Morvik Legekontor

Slettevikveien 1 5124 Morvik

Siste vurderinger av behandlere ved Morvik Legekontor

Denne legen er dyktig og bryr seg om pasienten

Lege: Ørnulf Friberg Skrevet

Som medisinstudent mener jeg å vite hva som er å forvente av en lege. Her scorer Friberg mange poeng. (har vært der flere ganger, men han vet ikke at jeg studerer medisin)Det nevnes nevnes i andre kommentarer at han måtte ringe til annen lege. Dette err noe jeg verdsatte i mitt tilfelle. Som fastlege er det viktig å være ydmik nok til å til å innhente kunskap og erfaringer fra spesialister. Å benytte oppslagsverk er en veldig nyttig ting som kommer pasienten til gode. Dette kan kanskje føre til at legen blir forsinket og at man må vente litt, men heller det enn at han påstår noe uten å ta deg seriøst.

Måtte vente littt før jeg kom inn, men igjen brukte han også mye tid på meg.

Har anbefalt han til min familie, men han har desv. full liste nå

En hyggelig og empatisk lege som er faglig sterk, men også tørr å spørre. Vennlig sekretær også.

Misfornøyd

Lege: Kathy Ainul Mashrooka Møen Skrevet

Kathy er en velmenende og søt dame, men jeg setter ikke lit til henne som fastlege. Etter ett par legebesøk følte jeg at hun synset seg fram til hva som kunne være galt med meg, og konklusjonen endte ofte i retning av et psykisk underliggende problem. Jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor. Sliter fremdeles, etter snart et år, med mitt problem som jeg kom til henne med. Det var så vidt hun ville ta blodprøver av meg, da hun ikke så dette nødvendig. Og en henvisning til en spesialist har ikke vært et tema en gang. Jeg har nå byttet fastlege.

Veldig fornøyd

Lege: Aina Gundersen Langørgen Skrevet

En fastlege som kommuniserer godt med deg og tar deg på alvor. Har du spørsmål, har hun som regel svar. Hun setter seg inn i situasjonen lov problemene dine, og er der veldig hjelpsom og forståelsesfull. Tror hun er en av få fastleger som kan ringe hjem til deg utenom arbeidstider for å høre om status.

Fantastisk lege!

Lege: Aina Gundersen Langørgen Skrevet

Faglig dyktig, genuint opptatt av å hjelpe, kommuniserer bra og tar ting på alvor. Følger det opp, og ser hele deg!
Har kun positive ting å si om denne legen, og er veldig glad jeg har henne til meg selv og mine barn. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk Lege

Lege: John Agnar Kvamme Skrevet

Han er en lege som tar deg på alvor som pasient. Jeg har blitt henvist videre til spesialist når det har vært nødvendig. Det er mulig å ha kommunikasjon pr SMS og epost med Legekontoret, noe som er ypperlig om en kun skal forenge en resept eller lignende. Når det er nødvendig så har han også mulighet til å sette opp en dobbel time. Jeg har vært i kontakt med flere leger, men som fastlege er jeg meget fornøyd med John Agnar Kvamme.