Morvik Legekontor

Slettevikveien 1 5124 Morvik

Siste vurderinger av behandlere ved Morvik Legekontor

Helt fantastisk

Lege: John Agnar Kvamme Skrevet

Kvamme er en lege som har pasientene i sentrum. Han er meget dyktig til å lytte, samt kommunisere. Han "ser" deg og kommer med gode råd samt innspill.
Han har vært min fastlege i 15 år og jeg vet ikke hvordan jeg skulle taklet sykdom uten hans bistand og gode råd.

Kunnskapsrik, profesjonell og ærlig

Lege: John Agnar Kvamme Skrevet

Dyktig og direkte lege, bra for deg som liker at legen sier rett ut hva han mener. 6 personer i min familie (fra 16 til 80 år) har Kvamme som fastlege, og alle er fornøyde med det.

Beste legen som finnes!!!!!

Lege: David Myklatun Skrevet

Jeg har hatt maaaaange fastleger siste årene og etter jeg flyttet så savner jeg denne legen,det finnes ingen som han,han tok faste blodprøver fra gang til gang slik at han kunne holde øye med dem tilfelle avvik,han tok seg tid til å lytte,spurte om åssen jeg hadde det, en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine!!! Utrolig hyggelig og koselig lege,aldri vært i nærheten av en så flink lege etterpå, annbefaler han til alle!!!

Hilsen

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Kathy Ainul Mashrooka Møen Skrevet

Jeg hadde min første time i dag og er svært fornøyd. Dette er en lege som bryr seg om pasientene og trives i jobben sin! Hun har en trygg og vennlig utstråling, tar seg tid til pasienten, stiller de riktige spørsmålene. Empatisk og omsorgsfull. Full score fra meg!

forståelsesfull, dyktig

Lege: Kathy Ainul Mashrooka Møen Skrevet

Jeg byttet fastlege i februar, og hadde min første time i slutten av februar. Jeg ble overrasket hvor imøtekommende, varm og forståelsesfull Dr Møen var fra første øyeblikk av. Det, sammen med at hun rett og slett virker kjempedyktig, gjør henne til den beste fastlegen jeg noensinne har hatt.