Brumunddal Legesenter

Nygata 22A 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Brumunddal Legesenter

Helt fenomenal lege og person.

Lege: Markus Fauske Skrevet

Han tar virkelig pasientene på alvor. Hører på hva du sier, og hjelper deg med det som nødvendig. Jeg føler meg helt trygg med han som fastlege. Ingen over og ingen ved siden. Absolutt den beste fastlegen som finnes. Jeg har vært veldig syk i flere år nå, og hatt en del sykehusopphold. Han er fantastisk til å sende deg videre når det er nødvendig. Og når jeg ikke er på sjukehuset så går jeg til kontroll hos ham hver uke. Og han er veldig dyktig i faget sitt! Jeg kan ikke få fullrost ham! Jeg håper jeg får beholde ham som fastlege så lenge jeg lever.

Arrogant og vet best

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Styr unna, det er min erfaring.
Lytter ikke til deg, og dette er en lege som overkjører deg og det er hennes måte eller ingen måte.
Usympatisk.

Trygg og du blir hørt

Lege: Brian Zamel Skrevet

Kan virkelig anbefale Brian. Beste fastlegen jeg har hatt. Han bruker timen på deg, og er lyttende. Ikke overkjørende men vil ha pasienten med på avgjørelser.

Reddende engel.

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Jeg har hatt flere leger - både på sjukehus og fastleger - hvorav ingen tok meg på alvor, ble "kastet" hit og dit uten noen ordentlig utredning eller forsøk på å finne ut hva som var galt med meg. Så møtte jeg Rattan, endelig en lege som trodde på meg, hørte på meg uten å gjøre mange ting samtidig, tok meg på alvor og startet prosessen med å sende henvienvisninger og utredninger til riktige steder. Flere operasjoner og behandlinger senere er livet noe helt annet, takket være han.
Rattan er en fantastisk lege med mye kunnskap, men han er også ydmyk og innrømmer når han ikke vet svaret - da ringer han de som vet for å være sikker på at det blir riktig!
Forbereder seg godt til timen, er rolig å snakke med, og du føler ikke at han stresser igjennom timen for å rekke nestemann.
Han er også veldig flink med barna mine, han er rett og slett prakteksemplar på hva en lege skal være.

Blandet inntrykk

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Har vært hos denne legen flere ganger, og har blandede opplevelser. Hun svarer som regel raskt og har henvist med en gang i ulike saker, men er mangelfull når det kommer til å lytte og forstå pasienten og hva pasienten forsøker å formidle.
Tar seg som regel ikke så god tid ved fysisk besøk.