Brumunddal Legesenter

Nygata 22A 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Brumunddal Legesenter

Veldig blandet

Lege: Ole Kaare Lunde Skrevet

Hele familien har hatt Ole Kaare Lunde som fastlege, men nå har vi byttet én etter én. Ofte veldig dyktig og hyggelig. Andre ganger stresset og avvisende. Ikke spesielt god på kronisk lavt stoffskifte. Litt for treg med henvisninger, skal bare se ann, noe som resulterer i mange legetimer. Dyktig ovenfor NAV.

Flink og trygg

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Flink til å lytte, og komme med råd i en vanskelig situasjon for pasienten. Alltid følt at jeg blir tatt på alvor. Lett å kommunisere og være ærlig. Omtenksom og effektiv, alltid vært fornøyd etter legebesøk.

Dårlig lege

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Tar seg ikke tid, bryr seg ikke, helhetlig en veldig dårlig opplevelse av kommunikasjonen. Føler seg latterliggjort når man ikke blir lyttet til og en følelse av at legen har dårlig tid

Kjempe god faglig

Lege: Anne Berit Strand Skrevet

Litt skummel i starten men kjempe flink og veldig snill når du blir kjent med henne. Veldig god til å lytte og utelukke alle ting. Og forklare diagnosene godt.

Helt fenomenal lege og person.

Lege: Markus Fauske Skrevet

Han tar virkelig pasientene på alvor. Hører på hva du sier, og hjelper deg med det som nødvendig. Jeg føler meg helt trygg med han som fastlege. Ingen over og ingen ved siden. Absolutt den beste fastlegen som finnes. Jeg har vært veldig syk i flere år nå, og hatt en del sykehusopphold. Han er fantastisk til å sende deg videre når det er nødvendig. Og når jeg ikke er på sjukehuset så går jeg til kontroll hos ham hver uke. Og han er veldig dyktig i faget sitt! Jeg kan ikke få fullrost ham! Jeg håper jeg får beholde ham som fastlege så lenge jeg lever.