Kalfaret Legesenter DA

Kalfarveien 20 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Kalfaret Legesenter DA

Ikke støttende, og avvisende

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Som noen andre her beskriver, har legen fungert helt greit til vanlige undersøkelser og resepter.
Til disse formålene er hun flink.

Men da jeg opplevde en av de mest traumatiske hendelsene man kan oppleve i livet, fremstod legen som svært lite empatisk og hadde dårlig beslutningsevne.

Hver beslutning hun ble bedt om å ta, som var svært viktig for min situasjon, ble møtt med beslutnings-aversjon. Noen av beslutningene var enkle ting, og ville ikke hatt noen konsekvenser for noen parter, og ble allikevel motarbeidet, til tross for at det var viktig for meg.

I en situasjon som er livs-endrende, opplevde jeg ofte at hun mente jeg burde ha bestillt dobbelt-time. Kanskje ikke veldig viktig, men fremstod som helt feil fokus for meg.

Dyktig lege!

Lege: Knut-Arne Wensaas Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år. Han er klok, dyktig, oppmerksom, empatisk og med stor omsorg for pasientene sine. Faglig sterk, oppdatert på det meste. Man blir tatt på alvor, og han henviser der det trengs. Fin å prate med. Tar seg tid. Flink også med barn. Alt i alt en veldig god lege som anbefales på det varmeste. Hyggelige sekretærer også.

Aldri blitt tatt så seriøst av en lege!

Lege: Barbara Merethe Gillow Skrevet

Første time hos Merethe skulle jeg kun ta opp et lite problem, men ble i stedet møtt med en grundig undersøkelse av mulige underliggende problemer. Jeg har aldri blitt så godt ivaretatt av en fastlege før! Hun gikk gjennom gammel journal, stilte gode spørsmål og foreslo selv muligheter til henvisninger og andre behandlinger. Hun er veldig direkte og rett på sak, men tar deg på alvor og gjør jobben sin grundig!

Helt fantastisk!

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Trygg, tar seg god tid, lyttende og forståelsesfull! Jeg har aldri hatt en lege som tar deg så god tid. Han spør meg alltid etter timen om det er noe mer jeg trenger hjelp til. Tror heller jeg aldri har ventet på venterommet mer enn 5min. Verdens beste lege!!!

Omsorgsfull og god lege

Lege: Thomas Kolstad Antoniazzi Skrevet

Thomas er rolig, forklarer alltid godt hvis det er noe jeg lurer på, og er god på å betrygge en pasient med mild helseangst. Han spør alltid en ekstra gang om det er noe mer jeg trenger før jeg går, og får meg aldri til å føle meg dum for å komme til han, tvert imot alltid godt ivaretatt! Legesenteret som helhet er også svært veldrevet, får alltid rask time og personalet er hyggelige og imøtekommende.