Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenlund Legesenter

Dyktig lege

Lege: Endre Solvi Skrevet

Synes han er god til og lytte til pasienten, effektiv og ryddig når det gjelder resepter, henvisning osv. En dyktig lege jeg absolutt vil anbefale!

Det som kan bli bedre er pasientbehandlingen fra personalet i skranken. Ved et tilfelle oppgav jeg fullt navn og sa hva det gjaldt, og ble deretter ut av det blå spurt om vi skulle ta svangerskapsprøver med en gang (jeg er ikke gravid..) Fikk ingen beklagelse.

Takknemlig

Lege: Endre Solvi Skrevet

Var så heldig å få komme inn til denne legen da jeg oppsøkte legevakten nylig. Jeg er gravid i uke 8, og hadde fått blødning. Det var søndag. Regnet med å få beskjed om å kontakte fastlegen mandag morgen, men overraskende nok fikk jeg komme inn. Denne legen tok utvendig ultralyd på meg til tross for at det er veldig tidlig. Han kikka og kikka og til slutt fant han et lite dunkende hjerte. Vi er så takknemlig for at han tok seg tid. Dette er vårt første svangerskap. Det er ikke umulig at jeg kommer til å skifte fastlege i nær fremtid!

Fantastisk lege!

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Hun er høflig og imøtekommende. Jeg blir alltid godt ivaretatt. God behandling og oppfølging. Holder meg oppdatert på prøvesvar fra blodprøver og andre undersøkelse via sms. Jeg slipper da å gå å vente over lang tid.
Respekt og ydmykhet. Hun lytter til min problemhistorie.

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Har full forståelse å hører på hva jeg sier. Er det noe mistenkelig sender hun meg til spesialist med en gang.

Veldig bra fastlege

Lege: Endre Solvi Skrevet

Endre Solvi har jeg hatt som fastlege i 12 år, og er ganske fornøyd. Kan være ganske travel noen ggr, men iallfall man får hjelp når det trengs og hvis det haster. Meget dyktig lege, og hører på hva har pasient å si. Anbefales på det sterkeste. Jeg og min familie fortsetter å ha Solvi som fastlege i framtida.