Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenlund Legesenter

Hyggelig og behjelpelig

Lege: Ebba Sofia Birgitta Nilsson Skrevet

Jeg opplevde legen som hyggelig og behjelpelig, hun hjalp meg med å legge en plan og henviste meg videre.

Skuffet

Lege: Ebba Sofia Birgitta Nilsson Skrevet

Sitter igjen med en dårlig opplevelse da jeg føler at legen ikke tok seg tid til å undersøke/hjelpe meg. Kommer med bristet ribben. Store smerter og ingen søvn. Får beskjed om å ta paracet og ibux, selv etter at jeg har gitt beskjed om at dette ikke fungerer. Føler meg ikke forstått eller ivaretatt.

Kunnskapsrik.

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Alltid blid og forståelsesfull, tar seg god tid til og lytter. Prøver alltid å finne behandlingen som er den beste.

Faglig flink og lyttende.

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Er empatisk og bryr seg godt om pasientene. Har gode kunnskaper og er flink til å henvise til riktig instans. Det at hun ikke greier å holde timeavtalene er ikke noe problem, da jeg er mest opptatt å få dyktig faglig hjelp. Det er bare å beregne litt mere tid enn det som er satt opp. Det er et lite problem i forhold til de legene, som ikke har gode nok kunnskaper og stresser.

Kunne ikke vært mer misfornøyd!

Lege: Endre Solvi Skrevet

Jeg har hatt Endre Solvi som fastlege en ganske god stund nå, men ser meg nødt til å bytte fastlege og ikke minst legesenter med umiddelbar virkning.

Dette gjør jeg fordi vedkommende ikke viser noe ønske om å hjelpe meg. Jeg har selv måtte be om blodprøver, henvisninger til forskjellige spesialister osv. Med andre ord, jeg har selv måtte gjøre legens jobb. Dersom jeg ikke spesifikt hadde bedt om dette, hadde ingenting blitt gjort. Synd med slik slapphet hos de som skal hjelpe oss når noe er galt.

Uansett farlig eller ufarlig lidelse syntes jeg fastlegen din skulle tatt tak når månedene flyr og ingenting bedrer seg.

Ok å prate med, tar ord ut av munn og antar hva man skal si.

Grunnen til bytte av legesenter er at jeg har vært hos andre leger på samme senter og ser likheter også der.