Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenlund Legesenter

Meget dyktig og flink lege

Lege: Endre Solvi Skrevet

Endre og de andre legene er uten tvil meget flinke og medmenneskelige .skulle de noen gang stå fast,så er det direkte henvisning til spesialist.kan ikke få skrytet nok av endre og de andre legene. Og heller ikke legesekretærene. Så tommel opp for Rosenlund legesenter👍🤕🤒

de brudde ikke om MEG.

Lege: Endre Solvi Skrevet

VELDIG DÅRLIG GJORT AV ROSENLUND L-CENTER.JEG HADET UBESKRIVELIGE SMERTER I BRYSTET I FIRE UKE,jeg var veldig svak,jeg viste ikke hva er med meg,tre uke prøvde å bestile time på min side-SKREV INGEN LEDIG TIME,hver dag jeg ringte,fra kol 08-10,venter på svar17min,aldrig fik svar uten brud.,30 november ringte jeg fra kl 08-til ca 0930,endelig tokk tel en dame ,sa vi har ingel ledig time,go hos legevakta,jeg var so sint da fikk time,de ble påvist at jeg hade fot hjerte infarkt,for fir-fem ukke siden.før dete endre hjalp meg mye.

Empatisk og våken

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Har bare gode opplevelser når jeg har oppsøkt henne. Hun er pågående, og hun har en indre drivkraft som får meg til å føle meg trygg som pasient. Hun bruker god tid noe som påvirker ventetiden ut over dagen. Hun gir ikke opp, men jobber for å finne årsak til alle symptomer.
Jeg er utrolig heldig som har denne fastlegen.

Enestående lege

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Faglig dyktig, holder seg oppdatert, brenner for faget. Hun lytter og er forståelsesfull, genuint opptatt av deg som pasient. Tar seg god tid, så forsinkelser kan forekomme.

Dyktig lege

Lege: Endre Solvi Skrevet

Synes han er god til og lytte til pasienten, effektiv og ryddig når det gjelder resepter, henvisning osv. En dyktig lege jeg absolutt vil anbefale!

Det som kan bli bedre er pasientbehandlingen fra personalet i skranken. Ved et tilfelle oppgav jeg fullt navn og sa hva det gjaldt, og ble deretter ut av det blå spurt om vi skulle ta svangerskapsprøver med en gang (jeg er ikke gravid..) Fikk ingen beklagelse.