Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Enestående

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Hva skal man si, fantastisk hyggelig blid mann.
Gir medfølelse, å bryr seg VIRKELIG om pasientene sine, er totalt på din side å hjelper deg, stresser ikke, ser mere på deg som pasient enn pc en... Hadde alle hatt en slik fastlege så tror jeg folkehelsa hadde vært bedre

Ikke lege

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Kort sagt så driver han en slags forretning ikke en helsetjeneste. For hver ting så må man bestille time og betale, spiller ingen rolle om du er syk eller bare har spm. HOLD DERE UNNA han, google er bedre alt.

Utrolig dyktig lege.

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Da min fastlege hadde full liste og jeg trengte en akuttime, kom jeg til han.

Jeg følte meg meget godt tatt vare på. Selv med sosialangst følte jeg meg meget trygg og tatt vare på og ble godt tatt vare på.

Følte meg trygg på diagnostiseringen og behandlingen jeg fikk.

Han har Jobbet på legebilen tidligere og det gir trygghet på kunnskap og diagnostisering.
Han gav også av seg selv privat, noe som virkelig gav trygghet. Han gav meg også en klem når han så jeg trengte det. 😊

Han er empatisk og lytter når du snakker. Han har øyekontakt med deg mens du snakker, istedenfor å sitte på pc hele tiden. Det gir tillit.

Imøtekommende og dyktig lege

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen, både som legevaktslege og fastlege til mitt barn. Lytter til meg som forelder og etterspør informasjon, samtidig som han fremstår faglig dyktig. Flink på kommunikasjon med barn.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Jeg er jeg så vanvittig fornøyd med Marius! Han har hjulpet meg igjennom en veldig vanskelig tid, jeg ble sett og tatt seriøst. Veldig god oppfølging når jeg trengte det mest! Veldig takknemlig for å ha en så god lege!