Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

anbefales ikke

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

En lege som ikke lytter eller tar en på alvor. Han Har en "hoven" holdning. Dessverre. Måtte alltid dobbeltsjekke om medisinene jeg fikk utskrevet passet med de andre medisinene jeg tok, da han ofte ikke sjekket dette.

Overkjørt som pasient

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Angret sårt at jeg byttet til denne legen. Medisinene jeg hadde gått på fast i 5 år var plutselig ikke bra og skulle minkes. Selv etter klare anbefalinger og jornaler fra smertepol. Følte meg ekstremt overkjørt.

Misfornøyd

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Hun har vært min fastlege i noen år. Bruker kort tid til konsultasjonen. Jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor og fulgt opp av legen. Hun ser mest på skjermen foran seg enn pasienten på konsultasjonen. Lang ventetid for å få time hos henne. Obs! Sender deg ikke videre til spesialist hvis hun er usikker. Alt er som regel normalt. Føler at hun er mest ute etter å øke pasientlisten. Anbefales ikke!

Skuffe

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

I begynnelsen virker hun ganske grei lege. Virker serøst og prøver å hjelpe. Men egentlig det dreier det seg bare om penger for henne. I det siste følte jeg at hun ville bare få meg ut så fort som mulig for å få neste pasient. Og siden hun tar så mange pasienter så glemmer hun fort hvem du er og hva sykdommen var. Veldig skuffet. Hun er i tillegg lite tilgjengelig. Hver gang jeg ringer tar det minst 2-3 uker å få time hos henne. I tillegg jobber hun ikke alle dagene.

Fantastisk lege

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Det er 22 år siden jeg gikk hos dr. Wehinger, men jeg har aldri siden blitt så godt tatt vare på av noen lege. Kunnskapsrik og lyttende, svært hyggelig.