Regnbuen Legekontor

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Regnbuen Legekontor

Svært dyktig, kunnskapsrik og imøtekommende

En fantastisk lege!
Gard Bruset er profesjonell, faglig sterk og imøtekommende. Han er effektiv, samtidig som han tar seg god nok tid til å undersøke deg grundig. Han er opptatt av hele mennesket og behandler deg som et enkeltindivid. Tydelig og direkte i kommunikasjonen, flink til å lytte, svært dyktig til å forklare, og forsikrer seg om at du har blitt møtt og forstått riktig. Bruset er alltid godt forberedt og oppdatert, er flink til å følge opp, gir raskt tilbakemelding på prøvesvar og sender deg videre til spesialist dersom han ser behov for dette.

Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk

Lege: Gard Bruset Skrevet

Opplever Gård Bruset som en veldig god lege. Mye kunnskap spesielt på muskulatur, ser problemer med forskjellige perspektiver, og lytter til pasienten. Samarbeidsvillig og imøtekommende.

Kunnskapsrik og betryggende

Lege: Gard Bruset Skrevet

Jeg hadde smerter i magen som kom raskt på. Bestilte "time på dagen" over internett. Fikk en grundig undersøkelse og han brukte også ultralyd.

Han kom raskt frem til problemet og jeg ble henvist til videre oppfølging på sykehuset og er nå bedre.

Godt fornøyd.

Kan IKKE anbefales.

Lege: Gard Bruset Skrevet

Jeg har lang sykehistorie, har Stig som fastlege men fikk time hos Gard da Stig var sykemeldt.
Jeg følte meg hverken sett, hørt eller respektert.
Neste gang jeg trengte hjelp og Stig var sykemeldt fikk jeg tilbud om time hos Gard igjen. Men jeg takket Nei, og sa at da venter jeg til kvelden og reiser heller på legevakten.
For jeg orket ikke utsette meg for Gard igjen.

Hei. Dette er dr. Gard Bruset som svarer.

Jeg tar denne typen tilbakemelding på alvor. Det er leit at du hadde denne opplevelsen i ditt møte med meg. Jeg håper derfor at vi kunne sette av tid til en prat der vi går igjennom hva som gikk galt under konsultasjonen og hvordan vi kan sørge for at du føler deg godt ivaretatt hos meg og hos Regnbuen Legekontor.

Da legelisten.no er anonym har jeg ingen mulighet til å vite hvem som har skrevet denne anmeldelsen eller hvilken konsultasjon som ledet til dette. Jeg håper at du vil ta kontakt.

Jeg er i pappaperm frem til mars.

Mvh

Dr. Gard Bruset

Besvart av Gard Bruset

Lite tilgjengelig

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Min familie har hatt Stig som fastlege i mange år. De første årene var han engasjert og en litt anderledes lege, god lege. De siste årene har han virket uengasjert og overfladisk eller har overlatt pasientene til vikarer eller unge uerfarne leger. Lyspunket på regnbuen helsesenter er damen i luka, som tar blodprøver og svarer på spørsmål.