Regnbuen Legekontor

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Regnbuen Legekontor

Arrogent og uvitende

Lege: Gard Bruset Skrevet

Jeg anbefaler ikke denne legen i det hele tatt. Han er overfladisk og får stadig tilbakemelding om å komme tilbake for å få en ny vurdering, istedenfor å finne problemet når jeg er tilstedet. Henviser aldri til spesialister eller andre enn sin egen familie (som også er leger)

Hei. Dette er dr. Gard Bruset som svarer.

Jeg forstår at du har hatt et negativt møte med meg.

Noen helseplager er for omfattende eller komplekse at de ikke lar seg løse i løpet av en enkelt konsultasjon. For å sørge for å få et mer komplett bilde av mine pasienters plager hender det at jeg ber pasienten komme tilbake til ytterligere konsultasjoner.

På Regnbuen legekontor samarbeider vi med andre helsearbeidere som er dyktige og har kort venteliste, derfor hender det at jeg anbefaler mine pasienter å kontakte disse. Enkelte av disse er i familie, men de fleste er ikke det. Det er kun Stig og jeg som er leger på Regnbuen Helsesenter. Dersom en pasient har en helsetilstand som ikke lar seg behandle i førstelinjetjenesten henviser jeg til spesialist.

Da legelisten.no er anonym har jeg ingen mulighet til å vite hvem som har skrevet denne anmeldelsen eller hvilken konsultasjon som ledet til dette og derfor ingen mulighet til å ta opp din opplevelse på en ordentlig og redelig måte.

Dersom du ønsker håper jeg du tar kontakt med legekontoret slik at vi kan ta en prat om hva du opplevde og hvordan dette kan gjøres bedre i fremtiden.

Jeg er for tiden i pappapermisjon, men er tilbake på jobb i mars.

Mvh

Dr. Gard Bruset

Besvart av Gard Bruset

En lege uten sidestykke i Norge!

Lege: Stig Ando Bruset Skrevet

Stig Bruset har en kunnskapsbase, en interesse for pasienten og en villighet til å stå på for at sykdomsutfordringen blir løst til alles beste. Da min mann hadde sjelden verkende "selv-infiserende" mandler og kjevesperre, klarte dr. Bruset å forklare situasjonen såpass tilgjengelig, at vi fikk den beste kirurgen vi kunne fått, på Diakonhjemmet. Trygg og ærlig på at en "junior" aldri skulle ha måttet bryne seg på den operasjonen. Vi kunne ikke hatt bedre fastlege!!!

Imøtekommende, tydelig og kunnskapsrik

Lege: Gard Bruset Skrevet

Jeg opplevde Gard som en lyttende person som også kommuniserte godt og gjorde rede for hvordan min sykdom skulle behandles. Jeg er veldig fornøyd med konsultasjonene og behandlingen. Kan trygt anbefale ham som fastlege.

Svært fornøyd

Lege: Gard Bruset Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min. Gard Bruset har gjort en grundig utredning og behandling når det gjelder mine plager. Han er rask til å gi tilbakemelding via telefon eller brev på prøver som blir tatt. Det er også mulig å få time raskt ved behov. Han har mine beste anbefalinger!

Kunnskapsrik

Lege: Gard Bruset Skrevet

God tilgjengelighet og bra på kommunikasjon.
Stiller diagnose raskt og effektivt og kommer med gode behandlingsalternativer.