Stavangerdoktoren

St. Olavs gate 6 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavangerdoktoren

anbefales!

Lege: Thusjanthy Yogalingam Skrevet

har hatt Henne under svangeskapet. Hun har vaert veldig flink til a passe pa at alle provene ble tatt, neste time for kontroll og hnvisning til spesialisten. Hun virker alltid snill selv om hun hadde det travelt. Brukte alltid sin tid til pasienten.

Veldig dyktig lege, anbefales!

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Anbefaler dr. Johannessen på det varmeste. Hun er faglig dyktig, effektig og omsorgsfull. Hun ser pasienten og tar seg god tid til å lytte. Jeg har ved flere anledning fått god hjelp og kjempegod oppfølging i svangerskap og ellers.

Veldig dyktig, trygg og omsorgsfull

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Jeg opplever at hun tar med alvorlig, og har god kunnskap om mine problemstillinger. Hun er grundige, og henviser videre når det har vært nødvendig. Jeg opplever veldig god oppfølgning. Det er den beste legen jeg har gått til. Anbefaler henne på det sterkeste

Veldig hyggelig når vi ble kjent!

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Det var tredje gang etter min faste lege ble pensjonert!
Denne gang ble jeg tatt imot på en respektfull måte!
Vi snakket om mine problemer etter prostataoperasjon!
Han lyttet og kom med råd!
Han sendte meg tidlig til urolog som gjør at jeg er fri for
spredning i prostata!
Så langt godt fornøyd!

Hun bryr seg ikke 😕

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Nå er der flere år jeg har vært plaget av beine smerter blir bare verre som dagene går. Hver gang jeg ba om å henvise mg videre så ville hun vente med det.
Idag kommer jeg med en etter min mening med litt seriøse helse bekymret etter noen blod prøver viser det seg høye verdi av områder som har med lever å gjør (hepatisk) verdier som ikke er normale. Igjen hun vil vente med å henvise til en ultralyd jeg slitter med helsa mi, og føler at hun som lege gir mg kun medisiner ....som sannsynligvis årsaker til mine leve problemer
...skal komme tilbake for en siste det som et dumt det er at jeg kommer til legesenter siker over 20 ganger I året, men bare pga at alltid sier hun at .....Vi tar det neste gang ....henviser ikke hun mg neste gang ser mg nødt til å oppsøke ny lege.