Stavangerdoktoren

St. Olavs gate 6 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavangerdoktoren

Veldig hyggelig når vi ble kjent!

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Det var tredje gang etter min faste lege ble pensjonert!
Denne gang ble jeg tatt imot på en respektfull måte!
Vi snakket om mine problemer etter prostataoperasjon!
Han lyttet og kom med råd!
Han sendte meg tidlig til urolog som gjør at jeg er fri for
spredning i prostata!
Så langt godt fornøyd!

Hun bryr seg ikke 😕

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Nå er der flere år jeg har vært plaget av beine smerter blir bare verre som dagene går. Hver gang jeg ba om å henvise mg videre så ville hun vente med det.
Idag kommer jeg med en etter min mening med litt seriøse helse bekymret etter noen blod prøver viser det seg høye verdi av områder som har med lever å gjør (hepatisk) verdier som ikke er normale. Igjen hun vil vente med å henvise til en ultralyd jeg slitter med helsa mi, og føler at hun som lege gir mg kun medisiner ....som sannsynligvis årsaker til mine leve problemer
...skal komme tilbake for en siste det som et dumt det er at jeg kommer til legesenter siker over 20 ganger I året, men bare pga at alltid sier hun at .....Vi tar det neste gang ....henviser ikke hun mg neste gang ser mg nødt til å oppsøke ny lege.

Godt Menneske. Dårlig lege.

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Hvis du er bekymret og trenger en beroligende prat er hun legen for deg. En flott dame med mye godt i seg.
Hvis en derimot har reelle plager er hun noe svak faglig og kan bidra med svært lite. Hun henviser deg gjerne videre til andre.

Jeg går bare til lege hvis jeg har store smerter/plager over lengre tid. Legen var en dårlig match for meg.

Jeg bytter lege fortløpende.

PS: Legekontoret generelt fremstår amatørmessig og direkte dårlig. Både lokale og personalet.

Skremte meg skikkelig i samtale.

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Ble tildelt denne legen da min forrige fastlege ble pensjonist.
Jeg venter på en stor operasjon , og da jeg var hos ham sist for noe annet , skremte han meg skikkelig med å skissere alt som kunne gå galt under operasjonen. Han er ingen omsorgsperson, han bør ta et kurs eller ti for å lære seg hvordan å kommunisere og oppføre seg mot pasienter.
Jeg har nå skiftet fastlege, orker ikke å gå der mer.

Skuffelse

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Vi valgte denne legen med tanke på at hun hadde barn og ungdom som spesialfelt på cv`en sin. Hele lege opplevelsen startet som mareritt, fra de enorm slitte klaustrobiske lokalene til resepsjonister som ikke kunne snakke norsk, sykepleier som heller ikke kunne snakke norsk og ved blodprøve stramte opp armen min så mye at jeg hadde vondt i to dager etter dette. Men får å komme til det viktigste altså legen, hun kunne ikke svare på et enkelt allment medisinsk spørsmål, googlet hele tiden det vi spurte om og måtte ringe til en annen lege og spør om råd. Ikke nok med det så oppførte hun seg arrogant og svarte frekt når hun ikke kunne svare på ting vi spurte om. Nå har hun itillegg sendt eresept på en medisin uten å rådføre seg om jeg kan bruke dette, på bruksanvisningen til medisinen er den i strid med en annen medisin som jeg bruker. Dette er første gangen jeg tar meg tid til å skrive en slik vurdering om noen men dette er kun for å advare og hjelpe andre pasienter, hold dere virkelig unna denne legen.