Stavangerdoktoren

St. Olavs gate 6 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavangerdoktoren

Lyttende og omsorgsfull

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Hun er interessert, lyttende og omsorgsfull. Ikke vanskelig å snakke med om plager og problemer for menn.
Og følger godt opp i etterkant.
Hilsen mann (55)

Blir ikke tatt sørriøst

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Har ignorert mine E-konsultasjoner i 3 uker. Ignorert meldinger som er gitt av de i skranken. Ringte inn 4 ganger og gikk ned til legekontoret 2 ganger uten å bli hørt.
Skikkelig usærriøst!

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Julie Olimstad Skrevet

Fantastisk lege. Dyktig, empatisk, grundig, lyttende- er mektig imponert. Julie har virkelig betydd en forskjell for min mor på 88, som jeg alltid følger når hun skal til time, og har selv satt meg på venteliste hos denne fremragende legen. En modell til etterligning.

Utrolig dårlig opplevelse

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Fremstår som utrolig overlegen. Så ikke opp da jeg kom inn i rommet, ingen hei, ingen håndtrykk, ingen "hva kan jeg hjelpe deg med?", eneste han sa var: ja, hva er det du lurer på?, mens han så på pc-en. Vanskelig å snakke med, tok ikke problemene på alvor og virket som om alt han ville var å ha meg fortest mulig ut av rommet. Fremstod som uprofesjonell og usikker. Ventet i tillegg i overkant av 1,5 time etter avtalt tid.

Trygg og dyktig.

Lege: Julie Olimstad Skrevet

Julie fremstår som faglig dyktig, handlekraftig og empatisk. Hun har virkelig møtt meg i en sårbar situasjon. Julie har virkelig hjulpet meg både medisinsk og emosjonelt.
Hun gir mer enn vi kan forvente.