Legesenteret Olav V's Gate AS

Olav V`s gate 13 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret Olav V's Gate AS

Grei lege, men utrolig lange ventetider

Lege: Thusjanthy Yogalingam Skrevet

Jeg har oppfattet henne som veldig snill og lyttende. At hun vil godt. Hun har til og med satt opp ekstra tid til å snakke og hjelpe, men hun har en gang bedt meg om å bare ta meg sammen angående psykisk sykdom.

Det kan ta flere uker eller en mnd før timen din fra du bestilte, og på venterommet har jeg opplevd å vente i over 40 minutter nesten hver gang. Jeg har kjempe angst for venterom, og det er venligvis stappa og trangt med folk. Heldigvis har personalet latt meg få enerom til å vente på og det har også gått helt fint å si ifra om at man venter i gangen heller. Så hvis du har angst for venterom er det helt greit å spørre om å sitte et annet sted.

Trygg, dyktig og lyttende.

Lege: Thusjanthy Yogalingam Skrevet

En lege som er effektiv, men samtidig ser deg og gjør hennes beste for at du skal kunne få den hjelpen du behøver, enten det er innenfor hennes eget fagfelt eller om det skulle være situasjoner hvor behov for henvisning til spesialist skulle anses som nødvendig.
- Politisk korrekt, meget kompetent og med medmenneskelige evner, i et yrke hvor de selv er under stort press.

Rask og effektiv da jeg ført fikk komme inn

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Fin erfaring. Følte meg lyttet til. Rask og effektiv uten at jeg følte hun hadde det alt for travelt.

Dyktig allmennmedisiner

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Veldig dyktig allmennmedisiner, som vet å ta seg tid når det er behov for det. Empatisk og direkte. Tar seg tid til å høre på pasienter, selv når det er dårlig tid. Kjekk å snakke med.

Dyktig og nøye

Lege: Thusjanthy Yogalingam Skrevet

Endelig superfornøyd med fastlegen min. Dyktig og empatisk. Jeg opplever henne som tilgjengelig og flink til å følge opp.