Stavangerdoktoren

St. Olavs gate 6 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavangerdoktoren

Skremte meg skikkelig i samtale.

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Ble tildelt denne legen da min forrige fastlege ble pensjonist.
Jeg venter på en stor operasjon , og da jeg var hos ham sist for noe annet , skremte han meg skikkelig med å skissere alt som kunne gå galt under operasjonen. Han er ingen omsorgsperson, han bør ta et kurs eller ti for å lære seg hvordan å kommunisere og oppføre seg mot pasienter.
Jeg har nå skiftet fastlege, orker ikke å gå der mer.

Skuffelse

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Vi valgte denne legen med tanke på at hun hadde barn og ungdom som spesialfelt på cv`en sin. Hele lege opplevelsen startet som mareritt, fra de enorm slitte klaustrobiske lokalene til resepsjonister som ikke kunne snakke norsk, sykepleier som heller ikke kunne snakke norsk og ved blodprøve stramte opp armen min så mye at jeg hadde vondt i to dager etter dette. Men får å komme til det viktigste altså legen, hun kunne ikke svare på et enkelt allment medisinsk spørsmål, googlet hele tiden det vi spurte om og måtte ringe til en annen lege og spør om råd. Ikke nok med det så oppførte hun seg arrogant og svarte frekt når hun ikke kunne svare på ting vi spurte om. Nå har hun itillegg sendt eresept på en medisin uten å rådføre seg om jeg kan bruke dette, på bruksanvisningen til medisinen er den i strid med en annen medisin som jeg bruker. Dette er første gangen jeg tar meg tid til å skrive en slik vurdering om noen men dette er kun for å advare og hjelpe andre pasienter, hold dere virkelig unna denne legen.

Very nice doctor

Lege: Sigmund Worsøe Berg Skrevet

I have been at Dr.Sigmund today after my earlier GP Kleiven has retired. Dr. Sigmund was very patient, listening to me, and explain the syndrome, etc. Very satisfied with him.

Veldig god lege

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Hun er pliktoppfyllende og tar vare på deg.
Har hatt komplikasjoner under graviditet og hun har fulgt meg opp og henvist meg til sykehus og gynekolog ved fare for foster. Hun reagerer umiddelbart etter min mening. Guttungen kom i uke 31 og det gikk bra med han, takker til Lene som passet godt på meg.

Verste legen jeg har vært borti

Lege: Saadiya Javid Skrevet

Jeg valgte henne pga bakgrunnen hennes med barne og ungdomspsykiatri - men skjønner godt hvorfor hun ikke jobber innefor det, fordi hun mangler empati og er ikke forståelsefull i det hele tatt. Hun kommer med nedlatende kommentarer - spesielt angående at jeg er sykemeldt. Hun får aldri til å skrive ut en sykemelding, det er alltid noe feil - hun ser ikke på deg når jeg prater, og virker alltid veldig gira på å få meg ut , hun tar seg ikke tid til meg. hun har også skrevet ut smertestillende som ikke funker sammen med de andre medisinene mine - det virker som hun ikke gidder å sette seg inn i mitt liv og vil bare ha meg vekk. Hun hilste ikke første gangen jeg traff henne heller. Nå har jeg prøvdt å gå til henne i et halvt år, men ender bare opp med å gå ut grineferdig, så nå bytter jeg lege og skal aldri se henne igjen..