MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Manglende tilgjengelighet

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Etter ventetid på over ett år (bytte fra annen lege på senteret), ble jeg meget overrasket etter første legebesøk som var med en vikar. En uerfaren 29 åring er ikke det jeg byttet til. Da det er uvisst når Nadeem Asjid er tilbake igjen må jeg på nytt vurdere ny venteliste for skifte av fastlege.

Hei. Leit å høre at du opplevde dette, men jeg som alle andre mennesker blir nødt til å ta fri ved foreldrepermisjon, ferie, sykdom og pålagt kursing og sykehusetjeneste. Da har jeg ikke annet jeg kan gjøre enn å finne en vikar. Håper du forstår dette.

Besvart av Nadeem Asjid

Super fastlege

Lege: Fahim Latif Skrevet

Har nå vært på to timer hos dr.Fahim Latif. Er så glad for at jeg byttet til han.

Har fått kjempegod oppfølging og han tar problemene mine på alvor. Han tar seg tid til pasienten og virker utrolig kunnskapsrik.

Har tidligere hatt fastleger som har hatt dårlig tid og ikke vurdert mine problemer.

Dette er ikke tilfelle her. Om du vurderer han her, så bytt!

Må også legge til at det er hyggelige jenter som tar blodprøver og lege svarer fort på pasientsky.

Er meget dyktig og flink lege.

Lege: Fahim Latif Skrevet

Fahim er meget god lege. Han lytter og gjør alt til å hjelpe sine pasienter. Han svarer med en gang når jeg kontakter han via pasientsky. Jeg håper at jeg har han som min fastlege resten av livet.

Flink lege

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Har hatt Nadeem som fastlege i 7-8 år, selv etter at jeg flyttet til en ny by 30min unna med tog brukte jeg Nadeem i 5 år siden jeg var/er så fornøyd med han. Han er en forholdsvis ung lege, men han har veldig mye kunnskap, han bruker tiden til å høre på deg og man føler seg både trodd og verdsatt i hans selskap. Skulle jeg valgt min fastlege så ville jeg gått for Nadeem, resten av legekontoret er også veldig hyggelig og behjelpelig.

Norges beste lege

Lege: Fahim Latif Skrevet

Hat Fahim som lege i noen år og er sp fornøyd, kommer aldri til å bytte lege. Han lytter, og hjelper til så godt han kan, og han gir seg ikke. Han er også veldig effektiv på pasientsky. Føler han er en lege som er tilgjengelig når du trenger det og han er villig til å strekke seg langt for pasientene sine! Og ikke minst er han veldig hyggelig, kan snakke om alt og ingenting. Og han er raus med Netflix anbefalinger ;)