MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

lege som lytter og tar seg tid

Lege: Fahim Latif Skrevet

Fahim tar seg alltid tid til å lytte til deg, dyktig og følger alltid opp. både ved oppmøte og e-konsultasjon. har du en større problematikk som krever mer så har du en lege som ikke gir seg før han opplever at du får den hjelpen du har behov for og at du får de svarene som gjør at du som pasient er trygg på at dette er riktig :)

Over all forventning!

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Endelig funnet en lege som tar ting på alvor, er grundig og følger opp. Ikke alltid enig med deg, med likevel inkluderende. Er han uenig så sier han ifra, og overbeviser med bedre forslag.
Hyggelig personale og veldig fine lokaler.

Trygg Fastlege

Lege: Fahim Latif Skrevet

Dette har vært min fastlege i mange år. Han viser tydelig at han tar vare på sine pasienter. Jeg har fint kunnet diskutere saklig om helse dersom jeg har noen innvendinger, samt at jeg føler han passer på meg og vil mitt beste.
Jeg kommer ikke til å bytte fastlege så lenge jeg har Fahim som min behandler.

Anbefales!

Norde Follos beste fastlege

Lege: Fahim Latif Skrevet

Fahim Latif lytter, tar pasienten på alvor, er kunnskapsrik og svært omsorgsfull. Han er engasjert i pasientene sine langt utover hva som er forventet norm. Han er effektiv, svarer raskt på henvendelser på pasientsky, henviser ved behov, viser stor breddeforståelse, er ydmyk, tilgjengelig og trygg. Han er i tillegg svært god i møte med barn. Min sønn (13) sa etter forrige time "Han er SÅ hyggelig, mamma! Jeg er virkelig heldig som har en så bra lege!" Mor er enig.

Veldig fornøyd

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Lytter til det man sier og gjør en helhetsvurdering ut fra at du kjenner kroppen din og at han kan medisin.