Hillevågsdoktoren AS

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hillevågsdoktoren AS

Føler meg ikke forstått

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Jeg har ikke så god erfaring med denne legen, føler egentlig at hun prøver å motarbeide meg heller enn å hjelpe, og bryr seg ikke om problemer som jeg har, vet ikke om vi kom litt skeivt ut, men skjønner ikke helt hva jeg har gjort feil heller. Man vil jo gjerne ha en fastlege som man føler at prøver å hjelpe en til å få det bedre og hører på det man forteller og tar det på alvor...

Meget fornøyd med denne legen.

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

Jeg har sjelden helseplager, men har vært inne hos han én gang i løpet av de siste tre årene. Han er flink til å høre på hva jeg opplever som et problem, og tok bekymringene på alvor. Tok tester for å finne ut av problemet.

God til å lytte, engasjert og flink til å forklare for meg som pasient.

Veldig dyktig og empatisk lege

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Har gått til Lis i flere år og hun skiller seg ut fra alle leger jeg har hatt, fordi hun virkelig bryr seg om meg. Blir veldig godt ivaretatt. En profesjonell, empatisk og omsorgsfull lege. Hun er fantastisk :)

Meget god lege!

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

Rimelig enkelt å få time hos han. Som pasient opplever jeg å bli tatt veldig seriøst. Han lytter, stiller relevante spørsmål. Har også villig til å henvise meg til spesialist når det trengs. En lege jeg stoler 100 % på!

imøtekommende,vennlig,forståelsesfull,meget hjelpsom

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

gjør det beste han kan for å bedre min aktuelle situasjon, bruker god tid på meg og kommer med forslag for å bedre min livssituasjon på en vennlig og høflig måte. jeg føler han er opptatt av at jeg har god helse og livskvalitet. veldig hjelpsom i forhold til mine spørsmål, ønsker og behov