Hillevågsdoktoren AS

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hillevågsdoktoren AS

Fantastisk dame!

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Jeg anbefaler Lis på det aller varmeste. Hun er snill, ser deg i øynene og hører godt på hva du sier og tar deg veldig på alvor. Hun prøver ikke å få deg ut forest mulig, og tar alltid hensyn til dine behov. Hun har vært min lege i flere år nå, og har vært der gjennom mye. Hun er best. Jeg har erfart flere leger som er motsatt av dette, og det gir kun en utrygg følelse. Lis gjør at du føler deg trygg og god, samme hva som plager deg. :)

"Hun tar deg på alvor"

Lege: Laila Frette Skrevet

Dyktig lege, som lytter og undersøker deg grundig. Jeg vil anbefale henne!

Hyggelig og flink

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Utrolig hyggelig, menneskelig og profesjonell lege. Hun tar seg tid til deg selv om det er forsinkelser, er hyggelig og forståelsesfull. Jeg har hatt flere forskjellige fastleger og dette er den beste! Greie ventelokaler, men det kan være vanskelig å komme igjennom på telefonen. Anbefaler derfor å bestille time på sms/app. Det er som regel litt ventetid, men dette er en lege det er verdt å vente på :)

En av de beste legene jeg har hatt

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

Han er alltid lyttende. Sitter ikke på dataen når jeg eller han prater. Føler meg trygg og godt ivaretatt.

Kjempe flink lege!

Lege: Laila Frette Skrevet

Hun hører på deg og tar deg alvorlig. Er hun usikker, hører hun med andre lege. Dette gjør at du føler deg godt ivaretatt!