Hillevågsdoktoren AS

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hillevågsdoktoren AS

Verdens beste lege

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Hun er verdens beste lege, tar meg på alvor og stiller opp 200% hele tiden.
Hun har alltid god tid til meg.
Legekontoret og venterommet er fine og kontorpersonalet hjelpsommeog hyggelige.

FANTASTISK!

Lege: Laila Frette Skrevet

FATASTISK lege! Forståelsesfull og empatisk.Veldig dyktig lege Kunne ikke blitt mer fornøyd.

Lite engasjert i utbrenthet

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

Denne legen er hyggelig og omgjengelig, men har lett for å avfeie utmattethet og nedstemthet. Ønsker ikke å skrive ut sykemelding selv da jeg var så stresset at det gav mangfoldige fysiske utslag.
Ikke kunnskapsrik på kvinnelige hormoner og stoffskiftesykdommer. Heller ikke den første til å henvise videre.
Kan se for meg at det er en grei fastlege med mindre en har diffise kroniske, langvarige plager.

best ever på å overholde timeplanen.

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

Kun ett tilfelle eller to hvor jeg har måttet vente lenger enn ett par minutter før jeg blir ropt opp.

Anbefales på det varmeste

Lege: Laila Frette Skrevet

Jeg har flyttet fra byen, men kjører velvillig noen mil for å ha henne som lege. Hun er dyktig og grundig, og henviser videre ved behov. Dersom hun er usikker på noe, er hun åpen om dette, og innhenter nødvendig informasjon. Det styrker mitt tillitsforhold til henne, for en allmennlege kan umulig være ekspert på ALT. Hun er også lyttende og forståelsesfull. Dr. Frette jobber tydeligvis for å unngå kø, for til tider jobber hun veldig (!) effektivt under konsultasjonen. Anbefales som fastlege!