Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av behandlere ved Haganlegene

Familielege..

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Cecilie Smith er legen for hele familien, og vi er alle fornøyd.
Hun har gitt det "lille ekstra" som lege når vi har trengt det, og har vært streng når vi har trengt det.. Hun må være den perfekte allmennpraktiserende legen... Barn som vokse er i trygge armer!

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Problemer jeg har slitt med i mange år som andre leger ikke har tatt alvorlig har Hellerud tatt tak i og jeg har fått hjelp!! Hører på hva jeg sier og sender meg videre når det er nødvendig. Super lege!

Midt på treet, - helt ok.

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Han kan jobben sin som fastlege, sterk særlig på kognitiv terapi, angstlidelser og lettere psykiske plager.

Han kan derimot si en del ting som er uheldig i forhold til det du tar opp, som gjør at en kvier seg for å ta det opp på ny hvis symptomene vedvarer. "Ja hvis symptomene vedvarer mistenker jeg (navn på kroniske tilstanden)",- Så går en hjem og googler og ser en kan bli både ufør og miste førerkort innen kort tid med den tisltanden. Da venter man med å nevne plager/ symptomer og krysser fingrene for at det går over- isteden for å be om hjelp. Ivertfall gjorde jeg det.

Men på kroniske tilstander følger opp fint som fastlege. Litt glemsk som gjør at en får svekket tillitt på om han gjør det han sier han skal gjøre.

Verste legen jeg har hatt

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Han har alltid dårlig tid, det virker som han bare vil få deg ut så fort som mulig, han hører ikke på hva du sier og han blåser i hvorfor du er der. Har hørt mye bra om han fra andre og det var derfor jeg byttet til han, og jeg har gitt han flere sjanser, men han er uten tvil den dårligste legen jeg noen gang har vært hos.

Lite hyggelig

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Så utrolig misfornøyd med denne legen. Han er svært lite empatisk, og anklager deg nesten for å lyve i måten han svarer deg på. Ser på deg som om du er ute etter sykmelding når du kommer, og er sjokkert når du sier at "Nei, jeg ønsker ikke sykmelding, jeg vil bare ha hjelp!". Det hele føles stivt og uhyggelig. Ikke en mann jeg har tillit til.