Nydalen Legesenter

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nydalen Legesenter

Svært fornøyd!

Lege: Steven Hoel Skrevet

En veldig profesjonell og hyggelig fastlege. Selv om jeg kommer i ganske dårlig humør når jeg må gå til lege, klarer han alltid å gi godt råd og behandling slik at alle plager forsvinner etter noen få dager. Legen virker alltid interessert i i utfordringer jeg har. Anbefaler sterkt!

Utrolig bra fastlege ! Beste legen jeg har hatt, bred erfaring på mange områder.

Lege: Steven Hoel Skrevet

Har hatt Steven Hoel som fastlege i godt over halvannet år, og han har hjulpet meg gjennom mange tøffe perioder, og har god innsikt på hvilke instutisjoner som kan hjelpe uavhengig av hvilke problemer du måtte ha. Hoel har praktisert i mange år, og vet hva han skal se etter hos pasienten.

Den beste legen vi har hatt.

Lege: Steven Hoel Skrevet

Han har alltid gitt min kone og meg den beste behandling. Vårt inntrykk er at han har en solid medisinsk kunnskap. Han er vennlig og imøtekommende; han tar oss alltid på alvor; og han følger opp. Selv om vi har flyttet til en annen by og må reise langt for å komme til dr. Hoel, vil vi ikke bytte fastlege.

Veldig bra!!

Lege: Steven Hoel Skrevet

Har alltid tid, svarer raskt på spørsmål per Mail, nøye, veldig hyggelig.

MIn fastlege idag

Lege: Steven Hoel Skrevet

Faglig dyktig, tillitsvekkende, sympatisk, responderer meget raskt på mailhenvendelser. Jeg er meget fornøyd meg valg av lege.