Nydalen Legesenter

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nydalen Legesenter

Useriøs lege

Lege: Ingrid Elise Amlie Hegertun Skrevet

Får ikke den hjelpen jeg trenger. Fornyer ikke reseptene mine og tar meg useriøst. Hun var hyggelig og lyttet til i starten som ny, men har nå fått plantet beina godt på jobb og gjør som hun vil. Jeg opplever at legen ønsker mindre arbeidsoppgaver til seg selv og bryr seg ikke om pasientene sine. Anbefales ikke.

Ikke tilstede når det tregdes, jeg fikk ikke den hjelpa jeg ba om og trengte.

Lege: Ingrid Elise Amlie Hegertun Skrevet

Stolte ikke på henne .God å prate med i begynnelsen , men jeg trengte seriøs hjep fikk det ikke . Var vanskelig å få et tillitsforhold til legene.Har sluttet på Nydalen legesenter.Må bare si at de som jobbet på kontoret var høflige , hjelsomme og vennlige .Jeg gikk til henne da hun var vikar.

Beste lege

Lege: Lydia Iren Waage Henriksen Skrevet

En meget god og kunnskapsrik lege, faglig sterk, blid og imøtekommende. Blir friskere bare av måten hun møter deg på. Hun har en tyngde av kompetanse og medmenneskelighet få kan måle seg med.
Følger opp, henviser, gir råd og hjelper pasienten på alle måter.

Varierende

Lege: Marcus Bubandt Arentz-Aune Skrevet

Svingende humør, på gode dager lytter han og er interessert , på dårligere dager er han nedlatende, hoverende og ufin. Unngikk å bestille legetime om det ikke var helt nødvendig for det var til tider så ubehaglig å være det, satt flere ganger å gråt i bilen etter timene. Mye rot med resepter som ikke kom som blåresept, når man varslett om det fikk mat ei ny regning. Selv om det var en feil han gjorde.

Hyggelig, støttende og flink

Lege: Steven Hoel Skrevet

Jeg kan anbefale denne legen. Han tar seg den tiden som er nødvendig, selv om han liker at ting går litt unna. Han er hyggelig og støttende, også om mer sensitive temaer, og virker å ha peiling på en del ting. Flink med henvisninger, men det har vært litt rot med resepter noen ganger. Gjennomgående er mine erfaringer likevel svært gode. Hans gode sider oppveier noen mindre ulemper med sånt. Han har sans for humor, så kanskje best for dem som har litt takhøyde for sånt (men han ser sikkert an pasientene litt).