Østerås Legekontor

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Østerås Legekontor

Dårligste lege noensinne

Lege: Kristin Algarheim Holmen Skrevet

Punktlighet er ikke noe ord i hennes ordboka.Alltid sent og har unnskyldninger.

Veldig dårlig på oppfølging. Lover å ringe men ringer aldri tilbake. Har gitt tilbakemeldinger men uten hell.

Hun har en sær måte å snakke som ikke reflekterer sympati/empati. Tar ikke imot pasientens synspunkt. Veldig dårlig samarbeidsvillig.

Lite forståelse til pasients behov.

Bedre å ha en annen lege enn henne. Dere sparer tid og energi, og få vite diagnose fortere.

Beste legen som finnes

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Har vært min fastlege i 33 år, han er empatisk, ryddig, rolig og har herlig humor. Veldig lei meg om jeg må bytte når han nå trapper ned, men han fortjener å få det litt mindre travelt med jobb, så fortjent! Et tvers igjennom godt menneske med høy faglighet.

Dyktig og effektiv

Lege: Ragnar Rabe Skrevet

Kjempefornøyd med hjelp og behandling. Tar meg på alvor og henviser når jeg har trengt. God håndverker som kan fikse mye uten å henvise.

Veldig bra

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Rett og slett den beste legen jeg har hatt. Lytter, forstår, er konkret og preesis - kastet ikke bort hverken min eller sin tid. Løsningene han kommer med er gode. Samme gjelder hans sønn som vilarierer for han

Bryr seg oppriktig

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Are Kongshaug er en fantastisk flink fastlege. Bryr seg oppriktig om meg som pasient og menneske. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt.