Østerås Legekontor

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Østerås Legekontor

Alltid forsinket og lite hyggelig

Lege: Kristin Algarheim Holmen Skrevet

Hadde henne som fastlege i flere år, og jeg tror aldri jeg hadde en time hun møtte opp til i tide. Jeg ventet alltid minst 30 minutter, og aldri noen unnskyldning.

Det er godt mulig hun er faglig flink, men hun er absolutt ikke flink med mennesker. Hun hadde tjent mye på å være hakket hyggeligere og mer imøtekommende. Jeg har full forståelse for at det blir travelt og mange pasienter, men følelsen av at man blir hørt og at hun har tid til deg er mulig å oppnå allikevel.

Mange andre bedre leger å gå til, finn en av dem i stedet.

Uryddig, lite lyttende og arrogant

Lege: Kristin Algarheim Holmen Skrevet

Legen er ikke god til å lytte, tar seg ikke tid til å høre hva som er problemet og snakker til pasienter som om de ikke forstår noe. Dårlig til å informere selv når det gjelder alvorlige diagnoser hos barn, og glemmer å følge opp.

Lyttende og behagelig

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Are husker sine pasienter og spør om trivielle ting før han spør "Hva kan jeg gjøre for deg i dag?". Han henviser videre om han ikke kan gi et sikkert svar, og tar meg på alvor selv om jeg trolig havner under fanen "helseangst". Jeg føler meg også trygg når celleprøven skal tas, eller andre mer ubehagelige undersøkelser. Anbefales på det sterkeste.

Imøtekommende

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Har hatt henne som lege siden 2015, og har lyttet og sett meg som pasient. Gode samtaler og henvisninger der dette har vært hensiktsmessig, og jeg har kommet til bunns til mine plager hver gang. Migrene, celleforandringer og endometriose etc. Hun følger opp med varme meldinger og ser meg som person, passer på at jeg prioriterer helsen og ikke kun forte meg tilbake på jobb. Takk for din dyktighet og den gode personen du er!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Behagelig å komme til. Føler at han lytter og har tid til deg. Har gått igjennom journalen din før timen
Sender deg videre til spesialister, hudlege, øyelege etc
Resultater av prøver sendes umiddelbart.