Klepp Legesenter

Skulevegen 7 4350 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Klepp Legesenter

Kunskapsrik, pasienten i fokus, men alltid i tidsnød.

Lege: Magni Sønnesyn Skrevet

Tar pasienten på alvor, har alltid tid til å høre på pasienten og samarbeider godt med spesialister.
Det som ikke er bra er at hun ikke er så nøyaktig med tiden, opplever at det kan gå opp til 50 min. etter avtalt time før du kommer inn, men dette er sikker baksiden av medaljen for å ha en fastlege som alltid har tid til pasienten som har time.

Føler meg godt ivaretatt

Lege: Rune Slettbakk Skrevet

Profesjonell, varm, forståelsesfull, direkte, informerende og tar seg god tid. Dyktig og jeg føler meg alltid godt tatt imot og ivaretatt hos Slettbakk - både for egen del og for barnet mitt.

Super doktor!

Lege: Magni Sønnesyn Skrevet

Har flyttet fra kommunen, men beholdt doktoren! Hun er hyggelig, oppmerksom og grundig, en flink lege som ser hele mennesket. Dessverre for meg er det ikke alltid så lett å få time hos henne, iallfall ikke innen "rimelig tid", så jeg havner ofte hos en av de andre legene på senteret (heldigvis er de flinke, de også).

Flink lege

Lege: Rune Slettbakk Skrevet

Kjempeflink lege, som tar deg på alvor og virkelig vil hjelpe. Kjempefornøyd!

Ingenting er så fælt som å bli møtt av en lege som ikke tror på hvor vondt du har, eller hvor syk du faktisk er... Men denne legen er ikke slik i det hele tatt! Har blitt tatt godt i mot av ham, både med meg selv og med barna mine. Og har alltid følt at han ønsker å forstå og hjelpe best mulig.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Magni Sønnesyn Skrevet

Tar seg god tid til pasienten og lytter til deg. Ulempe: travel dame, så må vente en stund på å få time.