Krambua Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter

Grundig og god fastlege

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Flink til å lytte.
Overrasket over hvor flink han er til å stille overordnet diagnose og dermed henvise videre til rett spesialistkompetanse. Hvis fastlegen sender pasienten til feil spesialist, kan det for bli en lang runddans.
God kunnskap om helsevesenet generelt og til å innhente nødvendig informasjon før viktige avgjørelser tas.
Har opplevd at han har det veldig travelt, men jeg synes ikke det er rett å gi ham slykden for det. Han er en mann av god vilje og strekker seg ofte lenger enn det som kan kreves. Det kan sikkert forklare at noen har negative opplevelser. Fyren har nok anlegg for å slite seg ut.

Super fornøyd

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

jeg og familien har hatt henne i mange år! SUPER fornøyd, får alltid den hjelpen jeg trenger!

Ok lege men utrolig dårlig legekontor

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

Hun er en helt ok lege, hun lytter og undersøker nøye.
Det er bare synd hun jobber på et så dårlig legekontor.
Du kan sitte i telefon kø i en halv time, og når du endelig når frem får du beskjed om at du kan få time om 3 uker. Den eneste måten å bestille time eller resepter på er via telefon, noe jeg synes er ekstremt dårlig til å være 2014. Rett og slett verste legekontoret jeg har vært borti.

Alltid blid, lyttende og hjelpsom

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Jeg har hatt Astrid Mangersnes som fastlege i over ti år, og selv om jeg nå bor femten kilometer unna har jeg aldri vurdert å bytte lege. Jeg blir alltid godt tatt imot, og føler hun er empatisk og flink å lytte. Stoler 100% på henne.

flink lege, men ikke særlig flink med pasienter (småbarn)

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

nesten alltid forsinkelse. timebestilling via telefon nesten umulig. tar lang tid til å gi time. legen kan faget sitt meget bra!!! men virker stresset av og til og glemmer å prate med barn før behandling. (glemte også å gratulere moren i første fastlege-besøk etter fødsel-dette skjedde to ganger).