Krambua Legesenter

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter

Super fastlege!

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Jeg har hatt Astrid Mangernes som fastlege i mange år, har aldri vurdert å bytte. Hun er lyttende og grundig, henviser til spesialist ved behov.
Føler også de sist gangene jeg har hatt time hos henne, at hun tar seg bedre tid enn tidligere. Det er viktig med en lege som "ser" deg og lytter.
Det er også bedret seg med hensyn til telefonkø, som oftest kjapt svar.

Bra lege med god tilgjengelighet

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Wesnes tar meg på alvor, er ærlig, oppriktig og har en god personlighet. Han er en fin lege som virker oppriktig interessert i det som bekymrer meg. Han undersøker, henviser og tar prøver.
På de fire gangene jeg har vært hos ham, måtte jeg en gang avslutte litt før jeg var ferdig. Til gjengjeld satte han meg opp på en snarlig ny time. Jeg ønsker meg heller en lege som sier i fra når tiden er ute, enn en lege hvor jeg må vente i timer på venterommet fordi legen alltid er forsinket. Wesnes har aldri vært forsinket når jeg har vært hos ham. Jeg har godt fornøyd med ham, og det er også flere bekjente som går til han. Kan anbefales! 

God lege men dårlig legekontor

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Astrid er en fantastisk god lege, og jeg ville ikke ha byttet henne bort. Men et stort minus (som gjør at hun ikke får den toppkarakteren hun fortjener) er vanskelighete med å kommunisere med legekontoret. Dette i form av lite telefontid, kø og ikke-eksisterende e-post. Det hadde vært hyggelig å kunne kommunisere med dem på e-post ang saker som ikke haster og få tilbakemelding elektronisk. Men etter flere forespørsler har legekontoret vist seg uvillige til å imøtekomme dette ønsket. Helse- og omsorgsdepartementet skrev i en pressemelding i august 2012 at et av de nasjonale kvalitetskravene er at fastleger skal kunne motta timebestilling elektronisk. Dette klarer dessverre ikke Krambua Legesenter å etterkomme.

Elendig

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Jeg kan dessverre ikke si noe positivt om denne legen, han virker som om han er mest opptatt av å fikse problemer på 2 minutter,får han noe å bryne seg på, blir han fjern og avvikende,- fort inn og ut.
Mannen har nok utdannelse, men virker lite interessert i å bruke den.
Hvis du kun trenger en sykemelding i ny og ne, er denne legen for deg.

Meget dyktig lege

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Stian er en dyktig lege. Han er blid, oppegående og kvikk.
Han er forståelsesfull og flink til å lytte, samtidig er han faglig flink.
Anbefaler ham på det sterkeste!