Tresse Legesenter

Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Tresse Legesenter

Hyggelig, men...

Lege: Linda Stray Hoel Skrevet

Linda er ei nydelig og hyggelig lege, utrolig empatisk og åpen. Det er lett å snakke med henne og komme i en samtale med henne.
Ulempen er at ved nesten alle legebesøkene så har hun nesten ikke hatt tid til meg. Køen er lang og jeg føler på at hun på forte seg hver gang jeg er i timene hennes, da det er mange som har henne som lege.
En annen ting er at hun undersøker ikke ting godt nok før hun gir ut medisiner, men gir ut ting uten å utføre en liten sjekk eller lignende.
Som for eksempel: Jeg slet med hemorroider og hun gav meg medisin til det uten å sjekke om det faktisk var hemorroider jeg slet med (hadde aldri hatt det før, bare beskrev hvordan de føltes)
Jeg følte meg som et "stressfaktor" når jeg var hos henne, ting måtte skje fort og ofte ønsket jeg ikke å snakke om andre ting eller mer enn nødvendig da jeg ble stresset av hennes "effektivitet" og ville ikke være til byrde for henne.

Men alt i alt så er hun en utrolig hyggelig lege

Kjempeflink og hyggelig lege!

Lege: Hilde Kristin Dovland Gladhaug Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med min forrige lege, og byttet derfor til Hilde. Hun er kjempeflink og tar meg alltid seriøst med problemer jeg måtte ha. I tillegg er hun effektiv, har aldri ventet lenge på å få time eller på venterommet. Anbefales!

Ikke fornøyd, Uinteressert!

Lege: Linda Stray Hoel Skrevet

Jeg hadde henne for noen år siden.
Følte alltid at hun ville ha meg ut før jeg nesten hadde fått satt meg. Hørte aldri på hva jeg hadde å si.
Uinteressert.
Ble alltid så stresset av henne. Var aldri mer en 5 minutter, fikk ikke si det jeg hadde tenkt å si. Undersøkte meg aldri. Fikk aldri utbytte av å gå til legen, fikk aldri svar eller forklaringer og jeg var veldig sjeldent hos legen.

Ikke fornøyd! Uinteressert

Lege: Hilde Kristin Dovland Gladhaug Skrevet

Jeg er ikke ofte hos legen, men jeg er skikkelig misfornøyd med alle gangene. Jeg har heller ikke hatt hennes lenge,rett over et år kanskje, og byttet til henne fordi jeg var lei av tidligere lege som hadde lite lyst og interesse og ikke minst alltid stresset.

Nå er jeg i samme båt igjen med en lege som bare sier at jeg må bare leve med det. Ikke interessert i å finne løsning eller alternativer eller gi noen forklaring. Skikkelig uinteressert.
Var nettopp inne fordi jeg sliter med nerve smerter under foten, det er vondt å gå, og det en plage i hverdagen, hun gadd ikke å se på foten engang. Samme med at jeg nesten hver gang nevner at jeg sliter med svært ofte hodepine/migrene, men gidder ikke å undersøke det. Det er så mange sånn saker at nå er jeg lei. Får ingenting ut av å dra til legen, kommer ut som et spørsmål. Smiler og nikker og sier at må bare leve med det....

Veldig fornøyd!

Lege: Linda Stray Hoel Skrevet

Føler alltid jeg blir hørt og hun tar det jeg sier seriøst. Selv om hun kan ha mye å gjøre på så er hun vennlig og imøtekommende, hilser alltid med et hvordan går det med deg og et smil. Direkte i sitt språk som gjør at man ikke misforstår det som blir sagt og det liker jeg. Hadde tidligere en klage på en av resepsjonistene som var frekk på telefonen og det beklaget hun og tok videre, noe som da ikke skjedde igjen. Får alltid svar på det jeg spør om og forklaring også dersom jeg spør om noe mer.