Tresse Legesenter

Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Tresse Legesenter

den beste legen jeg har vært hos

Lege: Kari Haugland Skrevet

Kari er rett og slett suveren,lett å snakke med og flink til å lytte:)

En god og forståelsesfull lege

Lege: Hilde Kristin Dovland Gladhaug Skrevet

Er veldig glad jeg valgte Gladhaug som fastlege. Hun er forståelsesfull og flink, samt ærlig om det hvis det mot formodning er noe hun ikke har mye kunnskap om.

Overkjørende, tror hun kan alt. lite opplyst, følger ikke med på forskning

Lege: Linda Stray Hoel Skrevet

Overvurderer sin egen kompetanse. Er helt låst i forhold til legemidler. Lytter ikke. Er mer opptatt av å bli hørt enne å lytte. Klarer ikke se årsaken til sykdom og plager.

FORFERDELIG!!!

Lege: Linda Stray Hoel Skrevet

HUN GJORDE MEG DÅRLIGERE ENN DET JEG VAR DA JEG KOM TIL TIME. DET GÅR IKKE ANN Å BLI SETT HOS HENNE. HADDE VONDT I MAGEN ETTER JEG HADDE VÆRT HOS HENNE.TRODDE DET VAR MEG DET VAR FEIL MED. JEG BYTTET LEGE ETTER Å HA HATT HENNE SIDEN 2009. HAR ALDRI VÆRT MER FORNØYD! NÅ BLIR JEG BÅDE HØRT PÅ OG IKKE MINST SETT! MEN DET ER JO AKKURAT SLIK DET SKAL VÆRE. MIN NYE LEGE TAR SEG BÅDE TID OG BEHANDLER DET SOM MÅ BEGANDLES MED EN GANG. LINDA ER EN FORFERDELIG UPASSENDE LEGE, SOM IKKE BURDE HATT PASIENTER!!

Grei nok

Lege: Kari Haugland Skrevet

Virker som hun går lei av pasientene kjapt. Ringer mye i timene, mye rot og stress.... Skyver alt ansvar over på pasientene, som egentlig er hennes jobb. Mange tårer opp gjennom.... Liker henne likevel, så jeg har gitt henne sjanse nr 2 nå. Er kronisk smertepasient, så jeg trenger EN lege å forholde meg til. Sjelden på jobb.