Sørlandsparken legesenter

barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sørlandsparken legesenter

Beste fastege jeg har hatt

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Har hatt mange forskjellige fastleger opp gjennom, og ser at Lønnerød har fått mye negativt tilbakemeldinger her. Og da tenkte jeg at det er på sin plass og si at jeg ikke har opplevd det andre beskriver. Jeg blir hørt, jeg har alltid blitt henvist til spesialist ved behov, og han tar seg god tid til å forklare om jeg lurer på noe. Det er lett å få time. Har ventet kanskje maks 20 min på venterommet pga av forsinkelser.

Anbefales ikke

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Jeg har byttet til en annen lege etter mange år hos Tormod. Har ikke vært hos legen ofte, men ser at han ikke er god til å henvise til spesialist samt at han ikke tar symptomer helt på alvor. De i resepsjonen anbefalte at jeg burde oppsøke spesialist og de måtte snakket med Thormod for å få ordnet det. Har hatt ett par like tilfeller blant annet med kraftige brystsmerter.

Fantastisk

Lege: Monica Transeth Skrevet

Hun er kjempe flink. Hører og tar fort tak i ett evt problem. Jeg fikk henne under mitt svangerskap og fra å ha dårlig erfaring med fastleger/vikarer. Jeg har Aldri fått så god oppfølging og faglig dyktig lege. Anbefales på det sterkeste, trist at hun bytter arbeidsplass.

Kunnskapsrik og ærlig

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Sari er fastlege til meg og mine foreldre, henne har jeg hatt siden jeg var barn. Strålende fornøyd med Sari, hun er ærlig og tar symptomer seriøst. Husker som regel sykdommen. Anbefaler å ta med en liste over ting du vil ta opp i timen hennes da hun sjeldent er interessert i koseprat og går rett på sak. Er som regel litt forsinkelser når man skal ha time hos henne da hun har full pasientliste, og kan gå litt fort i svingene,. Men alt i alt en super lege. Litt ventetid når man dukker opp til timen.

Trygg og dyktig

Lege: Monica Transeth Skrevet

Jeg synes at Monica fremstår som en sympatisk og vennlig person. Faglig sett synes jeg hun virker trygg og nøye. I tillegg opplever jeg henne som fleksibel. Jeg synes at hun gjør en god jobb som min fastlege.