Sørlandsparken legesenter

barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sørlandsparken legesenter

Dyktig og flink

Lege: Monica Transeth Skrevet

Hun hører på deg med oppriktig interesse. Dyktig og gir gode tilbake meldinger. Er glad for å ha henne som lege.

Dyktig og effektiv

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Har gått til Sari i 3 år, hun er fastlege for både meg og barnet mitt.
Opplever henne som saklig og dyktig, og at hun tar symptomer seriøst. Hun er nok ikke den som tar seg tid til å koseprate, men det har jeg heller ikke behov for. Det jeg trenger er en lege som hører hva jeg har å si, og som deretter kan veilede, henvise eller berolige, alt avhengig av situasjon.
Hun er i tillegg en veldig dyktig fastlege for barnet mitt, som har noen ekstra utfordringer og får oppfølging fra flere instanser. Tar bekymringer på alvor, men er flink til å opplyse i de tilfeller hvor bekymringen kanskje ikke er så berettiget.

I tillegg vil jeg rette skryt til sekretærene på legesenteret - der er det alltid respekt å få, selv om de har det travelt, og når barnet skal ta blodprøver er de veldig flinke.

Pluss i margen for at det er lett å få time - har sjelden opplevd lang ventetid.

Direkte og lite tilstede i samtalen

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Fra denne legen kommer beskjeder rett fra leveren, uten noe filter. Hadde henne som fastlege i 4 år, kun fordi jeg sjelden gikk til legen på det tidspunktet. Hun fremstod lite interessert og lite empatisk dessverre. Var veldig glad for å bytte fastlege da jeg flyttet. Fraråder henne på det sterkeste!

Jeg bytter

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Anbefales ikke. Har vært der flere ganger og opplever alltid store forsinkelser, han vimser mye, hører ikke på bekymringer - også når det gjelder små barn. Jeg bytter lege!

Ikke en lege jeg ville anbefalt

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Synes han tar litt for lett på ting. Hvis man kommer med bekymringer så avskriver han de for fort og psykiske problemer har jeg ikke prøvd å tatt opp da kjemien ikke er på plass. Kan som regel få time samme dag om man ringer på morgenen.