Sørlandsparken legesenter

barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sørlandsparken legesenter

Kompetent og grundig lege

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Lyttende og interessert i pasientens forklaring av situasjonen. Man får følelsen av å selv være med på å konkludere. Godt lag med barn og tar oss som foreldre på alvor, bevisst på at vi kjenner barnet vårt best (hele familiens lege). Flink til å konkretisere, og til å komme med relevante forslag. Tilgjengelig og på tilbudssiden.

God, empatisk og seriøs.

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Kanskje ikke den som innbyr mest til småpludring om løst og fast, men det er noe av det jeg setter pris på ved henne. Hun er rett på sak, men ikke uten glimt i øyet. Jeg liker henne rett og slett veldig godt og føler at jeg kan stole på henne. Hun er faglig dyktig, og nøler ikke med henvisning til spesialist hvis det er nødvendig. Hun følger opp og tar kontakt hvis det er nødvendig. Jeg føler meg absolutt sett og at hun bryr seg om meg og mine. Kort ventetid på time er også et pluss, i tillegg til hyggelig personale og god atmosfære på legesenteret.

Den beste fastlegen man kan ha!

Lege: Thor-Erling Haaland Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at Thor-Erling tar seg tid til grundige undersøkelser og at han bryr seg. Alltid møtt meg med et smil. Min mor, far og meg er veldig fornøyde med Thor´s diagnoser.
Terningkast seks!

Meget dyktig lege

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Har gått hos denne legen fra 2011 ,syntes han gjør en god jobb ,henviser riktig og jeg blir tatt seriøst med mine henvendelser .Resten av min familie går også til han og vi er alle meget tilfredse. kan absolutt anbefales.Meget dyktig lege syntes vi .:)

Veldig god lege

Lege: Thor-Erling Haaland Skrevet

Han Høre på pasienten
han bryr seg på hvordan pasienten har generelt
Han sette fort i gang, behandling eller de nødvendige undersøkelse
Han er tilstedet når pasienten trenger det
Han er flink til å komme på nødvendige møter som har med pasienten å gjøre
Han har en fint holdning med pasienten,
Jeg som pasienten opplever at jeg selv kan bidra med meninger uten å føle at jeg ikke vet noen ting og ikke har noe å si.