Sørlandsparken legesenter

barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sørlandsparken legesenter

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Dr.Lønnerød hører ikke etter på det man sier. Han tar deg heller ikke på alvor. Han har enkelte forestillinger om at pasientene er stereotypiske.

Den beste legen i Kristiansand

Lege: Thor-Erling Haaland Skrevet

Jeg var fortvilet da min svært dyktige fastlege sluttet. Thor-Erling Haaland ble ansatt etter ett års tid med ny vikarlege nesten hver uke. Endelig kunne jeg forholde meg til en fastlege igjen. Ung og forholdsvis nyutdannet, men allerede ved første besøk, merket jeg hans positive energi. Han lyttet og var interessert i å komme til kjernen av problemet(ene) med pasientens aktive medvirkning til problemløsning. Førsteinntrykket var svært bra. Han fortsatte å imponere, så nå i ettertid har jeg 100% tillit til Thor-Erling Haaland.Han scorer maks på alle kriteriene jeg bruker når jeg skal vurdere en lege. Ja, han er den beste av de beste! Håper han ser nok faglige utfordringer i å være allmennlege, slik at vi - hans superfornøyde kunder - får beholde ham som var fastlege så lenge som mulig. Merker også en helt annen serviceinnstilling blant legesenterets øvrige ansatte. På dette legesenteret er du i trygge hender og får den hjelpen du trenger. Tilgjengeligheten har blitt merkbart mye bedre. Her er kunden (pasienten) i sentrum. Jeg føler meg privilegert som har Kristiansands beste allmennpraktiker som min fastlege. Det gjør livet med kroniske sykdommer mye enklere.

Effektiv og løsningsorientert

Lege: Thor-Erling Haaland Skrevet

Haaland er en veldig dyktig lege som tar deg på alvor.
Han er effektiv og løsningsorientert samtidig som han tar seg til til å lytte og viser forståelse. Jeg ble henvist til flere spesialister, men til slutt var det Haaland som fant ut av problemet. Anbefaler han på det sterkeste!

Ikke helt fornøyd - men stort sett en OK lege

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Det går av og til litt fort i "svingene". Veldig opptatt av å få skrevet en god epikrise. Henviser greit til spesialister, men tar seg ikke god nok tid til å høre etter hva pasienten egentlig sier.

Litt distré

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Har fått god hjelp av Sari, både megselv og barna. Men hun er litt distrè, og man må passe på selv om alt som skal gjøres blir gjort. Hender det er feil i resepter og henvisninger. Men stort sett flink til å ta ting på alvor, og får ting gjort.