Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Innstranda Legesenter AS

Beste fastlegen ever.

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Verdens beste lege og samtalepartner , alltid god tid til mæ.Forståelsesfull og svært hyggelig ig medfølende.

Løsningsorientert og lyttende

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Dette er en lege som lytter til det du har å si og som stiller de riktige oppfølgingsspørsmålene. Hun er ikke redd for å søke informasjon eller få second opinions, noe jeg mener er til pasientens beste.

Et stort pluss er tilgjengelighet og at det som regel går greit å få time på relativt kort varsel. Innstranda legesenter har fine lokaler og trivelige og hjelpsomme ansatte.

Effektiv og profesjonell

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Føler at hun tar meg på alvor. Forklarer med et forståelig språk hva hun tenker. Fikk raskt nye resepter etter å ha sendt elektronisk melding.

Hyggelig lege

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Flink lege. Hyggelig og som tar seg til til å høre. Hjalp meg masse med å avklare en kronisk sykdom. Henviste til sykehuset, og fulgte opp sykehuset da de ikke ga tilbakemelding på mine undersøkelser.

Får alltid raskt time. Og fint legekontor.

Veldig hyggelig og flink

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Har vært innom en del ganger med forskjellige problemer, og hun har god breddekunnskap og gir seg ikke før hun har løst problemet. Har opplevd før å bli behandlet i forhold til ung alder, men Jannicke tar deg på alvor uansett alder. Hun gjør sitt beste for å hjelpe deg, og hvis hun ikke kan hjelpe deg optimalt henviser hun deg gjerne videre slik at du får det beste resultat.