Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Innstranda Legesenter AS

Veldig dyktig

Lege: Susanne Novik Skrevet

En lege som har tid til pasienten og som har masse kunnskap. Dersom det er noe hun ikke kan sjekker hun det opp og gir tilbakemelding i ettertid. Empatisk og veldig forståelsesfull.

Varierende humør, dårlig lytter

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Har blandede opplevelser med henne. Noen ganger er hun hyggelig, men oftest er hun stresset og uinterressert. Har vært innom en del ganger, men jeg har ikke egentlig fått svar på noe av det jeg har lurt på, annet at jeg bare må vente å se om problemet løser seg av seg selv, og på oppfølgingstimer er hun ikke oppdatert. Dessuten er det lang ventetid, legesenteret reklamerer med time på dagen, men har som oftest måtte vente en uke eller lengre. Er herved på utkikk etter ny fastlege.

Bodøs beste lege

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Jeg har vært hos flere leger på forskjellige legesenter ila av de seks årene jeg har bodd i Bodø, og mener at Tine uten tvil er Bodøs beste lege. Tar seg tid og henviser deg videre om hun mener at dette er rett.

Ser at flere nevner at hun kan virke usikker, men synes dette er en stor fordel. Hun gir deg ikke bare en sykemelding i hånda og ber deg komme igjen om en uke. For meg viker det som om hun bryr seg om meg og virkelig vil finne ut hva som egentlig feiler deg.

Hun er også et godt menneske og jeg føler meg alltid trygg hos Tine.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Gro Merete er en dyktig, omsorgsfull, varm, humoristisk og forståelsesfull lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Superhyggelig

Lege: Susanne Novik Skrevet

Flink, lett å snakke med, smart og hyggelig. Gir et godt inntrykk som lege og menneske. Synd hun flytter fra Vardø.