Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Innstranda Legesenter AS

Er ikke lyttende

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Har nesten ikke benyttet fastlege på 14 år. Når jeg trenger en, opplever jeg ikke å bli lyttet til for det som er mine problemer. Føler at jeg ikke blir trodd på.

Veldig bra lege -- uten han ville jeg mest sannsynligvis blitt ufør

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Jeg kom til Bård med store problemer med å fungere på jobben. Etter å ha fulgt fantastisk godt opp med prøver, røntgen og MR, sendte han meg videre til spesialist. Bård fulgte veldig godt opp med spesialisten slik at jeg kom fort inn til diagnose. To måneder senere er jeg diagnostisert og får daglig medisinsk behandling. I ettertid har Bård alltid vært lett tilgjengelig når det har vært spørsmål om medisinering, og om hvordan jeg skal tilpasse livet til sykdommen. Han har også hjulpet med å sette sammen et livsstil-program (inkludert trening og kosthold) tilpasset mitt sykdomsforløp.

Dette er en sykdom som har gått uoppdaget gjennom 3-4 fastleger og 2 andre spesialister over flere tiår. Om det ikke var for Bårds vilje til å ta meg seriøst og følge opp, ville jeg sannsynligvis ha endt opp som ufør. Istedet er både jobb- og privatliv bedre enn noen gang før.

Anbefales som fastlege!

Elendig lege

Lege: John Espen Rohde Skrevet

Veldig dårlig opplevelse med denne legen.
Blir ikke tatt på alvor.
Virker som han har lite kunskap,og vill bare sende deg fortest mulig ut døren igjen.

MEGET missførnøyd. Kommer til og bytte !!!!!!!

Utrolig flink lege!

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Jannicke er en flott og dyktig lege, hun tar ting på alvor og hun er flink til å undersøke ting videre. Virker også som hun har god fagligkunnskap. Hun duller ikke mye, og sier ting slik som de er, noe jeg syns er flott.

Oppleves som arrogant og uinteressert.

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Virker veldig lite interessert i pasientene sine og setter seg ikke inn i tidligere sykdomshistorie. Har aldri klart svar på hva som feiler. Opplever han som uvitende og usikker.