Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Innstranda Legesenter AS

Flink med barn

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Gro har virkelig et eget lag med barn. Mine barn er ikke redde når de skal dit. Hun er flink med folk generelt!

Super lege!

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Får time på dagen, er flink og støttende. Opplever meg sett og hørt, og virker veldig grundig i sine vurderinger. Absolutt å anbefale!

God lege!

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Har akkurat flyttet til stedet, og kun vært der en gang. Hun var veldig forståelsesfull, lyttende og lett å prate med. Virket oppriktig interessert i meg, og det jeg lurte på. Følte at jeg fikk svar på alt :) Hun var også veldig opptatt av å følge opp meg som pasient.

Bedre lege skal man lete lenge etter

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Jeg har hatt Gro som fastlege i 2 år nå, og jeg er veldig fornøyd. Hun tar seg tid til å lytte, og forklarer alt på en måte som gjør at man skjønner hva det er hun sier. Hun tar kontakt når svar på blodprøver er klare, og man får raskt beskjed om det er noe uregelmessig ved dem som gjør at hun vil ta nye prøver eller lignende.

De andre på Innstranda legesenter er også flinke og i møtekommende. De vet hva de gjør, og vet hvordan man skal behandle alle pasienter med respekt og forståelse.

Bra lege,

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

men har litt for mye tendens til å henge seg opp i tidligere diagnoser. Vanskeligheter med å "se utover". Og litt for flink til å si: "men det er jo bare å ......" Livet er ikke bare sort/hvitt.