Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Innstranda Legesenter AS

Godhjertet og fantastisk lege

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Gro er den første legen jeg har vært hos som ikke gir meg følelsen av at det å komme til legen var unødvendig. Jeg har mange vært hos leger som gir meg følelsen av at jeg overdriver eller er litt hypokonder hvis det viser seg at jeg bare har et virus. Men Gro forstår meg og tar virkelig vare på meg uansett om det er bare er influensa eller mer. Du føler virkelig at hun bryr seg om deg, og hun er den type legen som hilser på deg hvis du møter henne ute på gaten. Det setter jeg stor pris på. Hun virker oppriktig og bekymret for deg når du forteller dine plager. Hun nøler ikke med å henvise deg videre hvis det er noe hun ikke kan hjelpe deg med, og purrer på dem hvis det går for tregt.

Jeg kunne ikke tenkt meg å bytte lege, selv om det hadde gjort ting litt enklere da jeg bor i byen. Men hun er som sagt den beste legen jeg har hatt! Jeg vil virkelig anbefale henne til andre.

Koselig og dyktig

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Etter en dårlig opplevelse med min forrige lege fant jeg Gro Merete, og hun har rettet opp mitt dårlige bilde av leger.
Hun er faglig dyktig, flink med mennesker, enkel å snakke med, gir ikke deg opp når hun ikke finner ut hva som feiler deg, og skriver henvisninger, resepter og annet med en gang, slik at du slipper å gå å lure på om legen din har husket deg.

Bra lege på bra legesenter.

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Gro Merete Reppen er en legen som jeg håper å få beholde lenge. Jeg har vært hos andre leger som jeg har likt godt, men Gro Merete Reppen er så herlig tilstede når man er hos henne. Hun klarer kunsten å få pasientene sine til å føle seg ivaretatt. Innstranda legesenter hvor hun jobber har dessuten usedvanlig trivelige ansatte. Jeg trodde nesten det var en jobbinstruks å være sur når man jobbet i en skranke på et legekontor, men på Innstranda legesenter har jeg bare opplevd positive ansatte.

Fantastisk ivaretaelse

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Endelig en lege som ikke gir opp og tar vare på meg som den personen jeg er! Direkte, ærlig og gir ikke opp en sak før hun har kommet til bunns i den! Hele legesenteret (innstranda) er fantastisk og gir en god trygghet uansett hva man kommer med, om det er psykisk eller fysisk. Jeg føler at Gro bryr seg om meg som person og tar seg god tid om hun trenger det, har aldri hatt følelsen av og bli "kastet ut" derifra.

Gro er kort og greit en fantastisk lege som ivaretar dine behov, inkluderer deg i behandlingen, er ærlig med deg og aldri gir opp før hun finner ut årsaken! Hun er heller ikke redd for og sende videre til eksperter på de feltene det gjelder og tar ikke alle sakene i "sine egne hender" men er ydmyk nok til og få andres vurdering også! =)

Anbefaler Gro Merete på det sterkeste, bedre lege finner du ikke!

Beste legen ever!

Lege: Gro Merete Reppen Skrevet

Endelig har jeg kommet til en lege som tar meg på alvor, og som er godt forberedt og har tenkt igjennom tingfør jeg kommer. Anbefales på d sterkeste!