Lønnås Legesenter

Otto Rugesvei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Lønnås Legesenter

Trygg, varm og kunnskapsrik

Lege: Elisabeth Juvkam Skrevet

Elisabeth er trygg, varm og kunnskapsrik. Hun tar seg alltid god tid til hver enkelt (og kan derfor være litt forsinket til timen). Føler meg alltid trygg i hennes hender. Hun følger opp e-konsultasjoner raskt, slik at man ikke nødvendigvis trenger å møte opp på fysisk på legesenteret. Har fått flere familiemedlemmer til å velge henne. :)

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Trond Langerød Skrevet

Langerød er tillitsvekkende og tar seg tid til å lytte. Man sitter igjen med følelsen av å bli tatt på alvor, noe som igjen fører til at man kan være åpen om problemer av både psykisk og fysisk karakter. I tillegg er han veldig hyggelig og blid. En slik fastlege burde alle ha.

Topp fastlege

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

Ove er en utrolig bra fastlege. Faren min var lege, datteren min er fastlege og selv studerte jeg medisin i 2-3 år. Føler derfor at jeg har gode forutsetninger for min vurdering!

Trygg, tar deg på slvor og følger alltid opp.

Lege: Haakon Sverre Tangen-Erikstad Skrevet

Fikk han som fastlege etter at den forrige sluttet på legekontoret. Dette er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Han er alltid vennlig og imøtekommende, lytter og tar meg på alvor. Han er aldri mer enn ti minutter forsinket og tar alt av nødvendige undersøkelser for å være på den sikre siden. Han har også alltid fulgt meg opp i etterkant. Hadde ikke byttet hvis det ikke var for at jeg flyttet til en annet fylke.

Du finner ikke en bedre fastlege!

Lege: Trond Langerød Skrevet

Jeg ble overflyttet til Trond ved en tilfeldighet, men det har vært et lykketreff. Trond er kunnskapsrik og oppdatert, han vet hva han snakker om, er reflektert og tar seg tid til å virkelig lytte til hva du har på hjertet, han er autorativ uten å være autoritær og han er en tvers igjennom morsom og hyggelig fyr.

Jeg har alltid vært fornøyd med fastlegene jeg har hatt i mitt relativt unge liv, men Trond er etter min mening et betydelig steg opp i forhold til de andre. Anbefales på det varmeste!