Frekhaug Legesenter

Havnevegen 41 B 5918 Frekhaug

Siste vurderinger av behandlere ved Frekhaug Legesenter

God kommunikasjon!

Lege: Elisabeth Sterri Fjell Skrevet

Hjelpsom, lytter til pasienten, forståelsesfull. Har hatt mange timer hos henne. Jeg har vært på vegne av meg selv og med barna mine.

ikke fornøyd

Lege: Elisabeth Sterri Fjell Skrevet

Jeg hadde time litt Før kl.11:00. Da klokken nærmet seg 11:40 prøvde jeg å finne ut hva som skjer. Da fikk jeg beskjed at legen var forsinket. Kl. 12:10 kom jeg endelig inn til henne, jeg fikk ingen beklagelse for at det hadde blitt så lang vente tid.
Under timen måtte jeg fortelle om hva som var mine "feil" hun hadde selvfølgelig ikke lest journalen min og viste ingenting om meg. Hun holdt heller ikke øyekontakt med meg da hun snakket Eller når jeg snakket. Følte at jeg rett og slett satt å snakket med en vegg. Det hun ville gjøre var at jeg skulle vente enda lengre for å ta noen tester. Da ble jeg forbanna og ba henne sende meg rett til spesialistene istede For de finner ut av ting og behandler oss brA.
Jeg må si at hele denne opplevelsen gjør at jeg kommer til å bytte lege. Hun var ikke til noe hjelp i det hele tatt annet enn å sende meg videre som jeg da måtte betale om selv.

Helt fantastisk!!

Lege: Astrid Berg Nordrik Skrevet

Hun er effektiv og engasjert, og bryr seg tydelig genuint om hver enkelt pasient. Er grundig, og sender raskt videre til videre undersøkelser dersom hun er i det minste tvil. Hun husker godt og viser at hun er opptatt av deg som pasient. Hun tar gjerne kontakt selv for å informere/følge opp pasienter. Hun gir alltid det lille ekstra og jeg og min familie føler oss både trygg og godt ivaretatt. En virkelig dyktig lege so tydelig har blitt lege av de rette årsakene- hun bryr seg om og vil hjelpe pasientene sine!

Dårlig kundebehandling

Lege: Elisabeth Sterri Fjell Skrevet

Hun virker distrè og har ikke oversikten. En må selv huske på å spørre om ting og ha kontrollen. Bruker for mye medisinsk språk og klarer ikke å snakke slik at en forstår. Sender ut brev med prøvesvar uten å forklare noe som helst. I tillegg har hun en vikarlege som jeg opplevde som krass og lite forståelsesfull. Nå har jeg byttet og kommer aldri mer tilbake til Flaktveit legesenter.

Uff..

Lege: Elisabeth Sterri Fjell Skrevet

Hun er meget lite sympatisk, ingen humor, og jeg føler hun ser nedsettende på meg om jeg trenger en sykemelding.. Hun er lite engasjert, og har NULL kompetanse innen kommunikasjon.