Frekhaug Legesenter

Havnevegen 41 B 5918 Frekhaug

Siste vurderinger av behandlere ved Frekhaug Legesenter

Dårlig tid

Lege: Astrid Berg Nordrik Skrevet

Ikke fornøyd. Snakker lavt og følte hun stresset og ikke tok meg alvorlig. Opplyste meg som pasient over hvor mange minutter hun hadde på timen min, som fikk meg til å føle meg dårlig ivaretatt. fikk meg til å føle at jeg var på et samle bånd

Ikke noen god barnelege i allefall

Lege: Elisabeth Sterri Fjell Skrevet

Min sønn fikk tildelt henne da forrige lege sluttet.
Hun er vanskelig å forstå, da hun bruker mange faglige uttrykk og har vanskelig for å "oversette" disse på en måte så vi forstår.
Hun er ikke flink å følge opp problemer eller henvise når nødvendig.
For at vår sønn skulle få hjelp var det helsesøster som måtte trå til å pushe på barneklinikken.
Hun virker veldig uinteressert og klarer ikke kommunisere på ett barns nivå, snakker over hodet på barnet (som er 7 år) og viser han ingen oppmerksomhet. (er jo han som er hos legen, ikke mor/far)

Ellers er det veldig vanskelig å komme gjennom på telefon på dette legekontoret. Om vi har behov for time er det enklere å gå innom å bestille time direkte i luken.
Damene på kontoret burde hatt seg ett smilekurs

Arrogant!

Lege: Wolfgang Iwen Skrevet

Oppfører seg svært arrogant, og kommer du to ganger med samme problemstilling, så har du et psykisk problem.
Svært opptatt av å høre seg selv snakke, og etterprøver avgjørelser som er gjort av spesialist.
Klarer virkelig å få pasienten til å føle seg "liten"!
Aldri mer til denne legen.

byttet til annen lege

Lege: Wolfgang Iwen Skrevet

Ikke fornøyd med denne legen.

Lyttet ikke, var opptatt av, hver gang, å fortelle
hvor feil enten jeg eller andre
tok...
Arrogant!

Byttet lege tilslutt!

Ordentlig og grei

Lege: Elisabeth Sterri Fjell Skrevet

Har bare vært hos henne én gang, men det var helt greit. Jeg fikk hjelp til det jeg trengte, hun var hyggelig og god til å forklare.

Kontoret i seg selv opplever jeg som et større problem. Ekstrem lite tilgjengelige på telefon og fryktelig lytt. Hvordan klarer de å verne om taushetsplikten når alle på venterommet kan høre hva som sies i resepsjonen?