Frekhaug Legesenter

Havnevegen 41 B 5918 Frekhaug

Siste vurderinger av behandlere ved Frekhaug Legesenter

Ikke bra

Lege: Wolfgang Iwen Skrevet

Har hatt ham som fastlege i et par år nå og blir like skuffet hver gang. Om du har plager utover det "normale", ville jeg valgt en annen lege. Han bruker masse tid på å fortelle deg ting du vet og hører ikke etter det du sier.

Skiftet lege

Lege: Wolfgang Iwen Skrevet

Dårlig norsk. Snakker om alt mulig annet enn hva som er problemet. Snakker rundt grøten. Dårlig kommunikasjon og lite veiledning videre. Vi byttet lege på hele familien fordi vi ikke var fornøyd.

Takk, men nei takk

Lege: Elisabeth Sterri Fjell Skrevet

Famlende, uforberedt, uinteressert og avvisende.
I tillegg måtte jeg etter tre ubrukelige legeerklæringer "diktere" hva det skulle stå for å være gyldig! Sendte to henvendelser på nettsiden, 2 tlf og fremdeles ikke tatt kontakt tilbake. For meg og min datter holdt det med 1 besøk før vi byttet langt vekk.

En utrolig person og lege

Lege: Anne Laue Skrevet

Kunnskapsrik og trygg. Hun tar seg tid og hører alltid hva som blir sagt og ikke sagt... Det er en egenskap flere burde inneha.
Hun er den beste lege jeg har vært hos . En dame med ryggrad til å takle Nav . Jeg har mye å takke henne for. Bare synd hun ikke er min fastlege.

Ikke fornøyd

Lege: Elisabeth Sterri Fjell Skrevet

jeg ble tildelt denne fastlegen fordi min tidligere fastlege sluttet. For meg fremstår hun som lite forståelsesfull, uinteressert, og negativ.
Jeg kom inn med en problemstilling som ikke ble tatt på alvor. Heldigvis ble jeg senere godt ivaretatt av legene på Haukeland Universitetssykehus.