Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Trygg

Lege: Nina Kile Skrevet

Hun er en sympatisk lege så tar ting på alvor, fullomsorges، Jeg hadde diabetesbehandling hus Nina hun er veldig dyktig.

Opplever at Nina ikke tar det seriøst

Lege: Nina Kile Skrevet

I over 3 år har jeg slitt med et vedvarende helseproblem som har påvirket min livskvalitet betydelig. Da jeg oppsøkte denne legen, hadde jeg et håp om å få nødvendig hjelp og veiledning for å håndtere situasjonen. Dessverre ble mine forhåpninger knust. Under konsultasjonen opplevde jeg at legen raskt avfeide mine symptomer uten å ta seg tid til å undersøke eller vurdere dem grundig. Til tross for min beskrivelse av langvarige og pågående problemer, ble jeg ikke henvist videre til spesialister eller tilbudt ytterligere tester for å utelukke potensielle årsaker. Nina ga inntrykk av at det ikke fantes noen løsning eller tiltak som kunne hjelpe meg.

Denne opplevelsen etterlot meg med en følelse av frustrasjon og håpløshet. Etter å ha forsøkt å ordne opp i sykdommen min på egenhånd i så lang tid, hadde jeg forventet at legen skulle vise en viss handlingsvilje og interesse for å finne ut av problemet. Å forlate konsultasjonen uten noen form for veiledning, henvisning eller ytterligere undersøkelser var svært demotiverende.

Til tross for denne opplevelsen, skal jeg prøve igjen, og gi Nina en ny sjanse, fordi jeg vet at fastleger har mye å gjøre, noe som kan påvirke «servicen» de gir akkurat den dagen.

Empatisk og støttende lege.

Lege: Nina Kile Skrevet

Nine Kile er en empatisk og omsorgsfull lege. Hun prøver å hjelpe på best mulig måte og er veldig flink når det gjelder psykisk helse. For første gang i livet ser jeg frem til et legebesøk. Hun er rett og slett en hyggelig dame som ivaretar pasientene sine.

Omsorgsfull og god lege

Lege: Nina Kile Skrevet

Er veldig fornøyd med å ha Nina som lege. Hun lytter og tar seg tid når hun ser at en har det vanskelig.
Minus er at det kan gå langt tid før en kan få legetime.

Noen av helsesekretærer virker stresset og svarer på en nedlatende måte.

Hvem bryr seg om snill - hun er dyktig

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

Det er så typisk Sørlendinger og være opptatt av at legen «har øyenkontakt, oser empati og er snil». Det er en LEGE. Det som skal ha noe å si er dyktighet. Og om du liker effektivitet så gå til Charlotte. Hun har masse kunnskap og jeg ble imponert.

[Navn fjernet av moderator]