Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Kristiansand AS

En dyktig lege som følger deg opp

Lege: Ole Edvard Strand Skrevet

Jeg har vært pasient hos Ole i to år nå og er utrolig godt fornøyd. Han er lyttende og til stede under konsultasjonen. Følger opp med henvisninger og tar kontakt dersom jeg ikke har bestilt time som avtalt. Føler han har god til under konsultasjonen. Vennlig og profesjonell. Denne legen kan jeg sterkt anbefale.

Dårlig lege

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

En fastlege med veldig lite tid til pasienten, stresset, blitt avbrutt hele tiden av henne og henvist videre med engang. Hun er veldig glad i å skrive på data mens pas er inne. Så vi har dermed altfor lite blikkkontakt. Etter 1 time vente tid kommer pas inn og etter 5 min er du ferdig. Absolutt ikke anbefales

Ser pasienten!

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

En av svært få leger på legevakta som har forstått mitt problem og gitt meg akutt hjelp.
Lyttet til hva jeg sa og var kunnskapsrik i forhold til luftveier, og målinger.
Hun gav øyeblikkelig medisiner på legevakta, som hjalp på 1 time, noe jeg aldri har fått før, og riktige resepter.

Virket hyggelig og arbeidsom.

En dyktig ung lege!

Lege: Steinar Prytz-Jensen Skrevet

Dr. Ptytz Jensen er en lege med evne til å ta sine passienter.på alvor. Han inngir tillit og har en ydmyk lyttende interesse for sine passienter. Han er faglig dyktig. Ettet å ha arbeidet mange år innenfor helsesektoren selv, kan jeg anbefale Dr. Prytz Jensen på det varmeste.

Lite grundig lege

Lege: Steinar Prytz-Jensen Skrevet

En lege som er svært tilbakeholden med å skrive ut resepter, henvisninger og blodprøver. Ikke grundig, og velger alltid billigste alternativer. Kan være en ok lege hvis man bare har overfladiske problemer, da han er hyggelig, men ikke en lege man kan forvente noe grundig hjelp av.