Olsvik Legesenter

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Olsvik Legesenter

Dyktig lege :D

Lege: Kari Bach Landro Skrevet

En dytkig lege som virker som hun har god kompentanse. Hatt henne i flere år og kan trygt anbefale henne til andre. En behagelig lege som er lett å snakke med og kan stille spørsmål om andre medisinske ting som jeg lurer på. Tar seg tid til å lytte og jeg føler hun bryr seg om pasienten.

Grundig og behagelig lege

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

Var på legevakten i Loddefjord med sykt barn i går og ble møtt av en lege med godt humør som tok seg god tid til en meget grundig undersøkelse og gjorde sitt ytterste for at barnet mitt skulle føle seg trygt. Han forklarte hva han gjorde underveis, som jeg synes var både nyttig og positivt. Jeg følte at han lyttet og var observant før han stilte diagnosen. En av mange flinke leger jeg har møtt på denne legevakten og et svært positivt førsteinntrykk av denne legen!

Litt for kjapp

Lege: Kari Bach Landro Skrevet

Er altfor rask til å skrive ut resepter uten egentlig å finne ut av problemet eller å lytte til pasienten. Da jeg kom på apoteket med resepten spurte de meg mer ut om problemet enn det legen gjorde, litt rart.
Litt for travel og virker ikke som hun bryr seg så veldig om pasienten.

Dårlig Valg Av Lege

Lege: Knut Jarl Jøsok Skrevet

lytter ikke til problemene dine.
har hatt hatt han en god stund nå, men skal bytte. der er det dårligste valget jeg har tatt. og jeg er syk på flere områder, men han bryr seg ikke, og er skikkelig overlegen. tror at ibux skal ordne alt. han bare mm'er og sier ting han ikke er begeistret for og ting han også har problemer med.. altså alvorlig talt.. HVEM ER PASIENTEN HER? jeg er så fortvilet da jeg sliter med flere ting, og hadde hørt mye bra om han, derfor skiftet jeg. noe jeg aldrii skulle gjort. hvor jeg angrer i dag! han må skjerpe seg. og ta til seg litt konstruktiv kritikk og ikke si jammen det har jeg også, det har jeg også.. *værsågod fortsett å vær syk du pasienten min* virker kald... nei jeg er ikke fornøyd

En flott lege :-)

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

Var på legevakten på Vestkanten med min datter hos denne legen, hadde aldri vært hos han før. Han var kjempebra! Lenge siden vi har møtt en så bra lege. Han lyttet og tok seg god tid . Håper å få han som fastlege. Anbefales :-)