Olsvik Legesenter

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Olsvik Legesenter

En dyktig lege :)

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

En flott lege :) Har aldri vært hos han før, men var på legevakten med min mor som har vært dårlig over lengre tid. Han ivaretok henne på en empatisk og god måte, noe som er en skjelden vare i dag. Tok seg tid, og fikk henne til å føle seg trygg :) Fikk gitt henne den medisinen som hjalp henne inntil videre :) Fikk en følelse av å bli tatt på alvor og en lege som lytter :) En lege som virkelig passer for jobben sin :)

Fin lege

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

Liker denne legen fordi han er litt ydmyk og ikke tvinger på legemidler. Skulle ønske han var litt mer åpen for å utvide horisonten sin og ta til seg ny forskning og metoder. Han tar seg tid og er empatisk.

Min fantastiske fastlege

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

Jørgensen er ein fantastisk lege! Han ser meg, høyrer på meg og er genuint interessert i å hjelpe meg. Eg har vore hos han både med utbrenthet, muskelskader og graviditeter - og han har alltid gitt meg gode ord og råd! Eit fantastisk menneske og ein lege eg setter all min lit til!

Fantastisk

Lege: Kari Bach Landro Skrevet

Empatisk og forståelsesfull. Har tatt seg god tid med meg både i samtaler og undersøkelser. Anbefales på det varmeste.

Dyktig fastlege.

Lege: Ragnar Moe Skrevet

Raganar Moe er akkurat slik en fastlege skal være,dyktig,behagelig,viser omsorg og empati og henviser videre hvis nødvendig!