Olsvik Legesenter

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Olsvik Legesenter

Veldig fornøyd.

Lege: Knut Jarl Jøsok Skrevet

Veldig flink og koselig kar. Har det mange andre leger mangler: Sosiale antenner. Er enig med mange av de andre inleggene på at han er dårlig orientert. Så viktig å minne han på historikk etc når kommer til timen. Med meg har han aldri tatt sjanser og skrevet henvisninger på ting som mest sannsynlig var helt ufarlig. Han tar seg lang tid til pasientene sine. Noe jeg verdsetter veldig personlig. Dette fører selvfølgelig til en bakdel med at en ofte blir sittende lenge på venteværelse før du kommer til

medmenneskelig og dyktig

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

Jørgensen er en fantastisk lege. Han tar pasienter på alvor, tar seg god tid og følger opp en problemstilling over tid.. Jeg, min mann og våre barn har alle Jørgensen som fastlege, og vi er strålende fornøyd. En trygg og varm person som kan snakke med - og berolige både barn og voksne.
Noen ganger litt forsinkelser, men når man vet at dette er fordi han tar seg god tid til pasientene sine, og ikke sender noen ut før ting er avklart, gjør ikke dette noe.

Uprofesjonell og inkompetent

Lege: Ragnar Moe Skrevet

Måtte reise med fly med et sykt barn, og trengte en legeerklæring for å dokumentere sykdommen. Ragnar Moe nekter å skrive denne. Hvis det hadde vært på et medisinsk grunnlag hadde det vært ok, men hans argument var at pga flysikkerhet kunne ikke mitt barn ha med seg væske på flyet. Dette er rolleblanding, og leger bør skjønne at de ikke har kompetanse til å vurdere flysikkerhet, bare medisin. Da jeg kritiserte ham sto han opp i resepsjonen og ropte etter meg.

Veldig uprofesjonell.

Vanskelig å komme til

Lege: Kari Bach Landro Skrevet

Sier lite, jeg komm alltid med konkret problem så jeg fikk løsning på. Har ikke sett henne på lenge, for de siste gangene ble jeg undersøkt alene av legestudent, som gikk til henne for konsultasjon.
Men forferdelig vanskelig å få bestillt time hos Olsvik Legesenter.
De annonseree med å kunne bestille timer via sms (det testet en gang, var den beste måten fram til nå; fikk svar med en gang); via e-post (det har gått 2 uker og forstatt ingen svar) og via tlf...kø, kø, kø eller ute til lunsj, eller stengt...osv osv...

Elendig og arogant lege

Lege: Kåre Jørgensen Skrevet

Denne legen er mer opptatt av å lese tekstmeldinger på telefonen sin enn av pasienten.